Saturday, March 21, 2009

karışık...



Bugünler de pek bir keyifsizim. Havalar hep yağmurlu olduğu için bir yerlerede gidemiyoruz...! :-) Tüm bun üstüne birde sağlık sorunları oluyor, vs. vs... Neyse bu sabah annem, behzar abla birlikte İstinye'ye gittik. Kahve içip, fal baktık... Üzerine nefis lokmmaları götürdük, ekmek savaşı yapan martıları ve sakarmekeleri seyrettik bol bol güneşlendik ve sonrasında alışveriş çılgınlığı için Maslak Paşabahçeye gittik.
Diğer fotoğraf, işe giderken ara sokaklarda yürümeyi seviyorum.Bu pencereyi görünce dayanamadım. Hikayesini kafamda hazırlamıştım. Dramatik bir öykü yazacaktım. Ama artık hiç içimden gelmiyor. Ama bir cümle ile diyorum ki "Baktığımız pencereler her ne olursa olsun bizim gördüklerimiz hep güzel olsun".
Neyse yarın kalabalık bir pazar günü olacak...Hazırlık yapayım...:-)

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html