Friday, January 1, 2010

01.01.2010 -yeni yılın ilk günü

İstanbulu, yaşayanları uyanmadan seviyorum. Bu sabah klasik yeni yılın ilk günü kahvaltısını yapmak için yola çıktık. Mekan Emirgan-çınaraltıydı. Cafe'nin ismini değiştirmişler, üsrünü kapatmışlar (bizim bölüm açıktı, birkısmı hala açık) ama önemli değil. Tıka basa yedikten sonra Emirgan Parkına çıktık. Hava öyle güzeldi ki, montları fora yaptık. :-) Yılın ilk günü Yürümek çok iyi geldi.
Nazar boncukları bu yıla nazar değmesin, 3 dileğim gerçekleşsin. Kırmızı çiçekler renk olsun olayı. Kırmızı ev, işte böyle bir yerde yaşamak istiyorum. Kocaman bahçeli. Atlara gelince, 2010 yılında ders alacağım yada en azından 1-2 kez bineceğim. Kızlara çok özendim, hem müzik dinliyolardı, hemde yavaş yavaş antereman yapıyorlardı (mekan istanbul atlı kulübü). Sarı köşk, emirgan parkının incisi. İşte böyle bir yıl daha başladı.Hadi bakalım, güzel şeyler olsun. Bol bol düğün organizasyonu yapmak istiyorum, bekar arkadaşlarıma duyrulur...:-)








3 comments:

Anonymous said...

Yeni yiliniz kutlu olsun Arzu Hanim. Yeni yilda daha da cok gezersiniz insallah. VE tabi saglik&mutlulukla.
Sevgiler,

gul

acupofcaffein said...

@Gül,
İnşallah.İnşallah...:-)
Bende size sağlıklı, mutlu, bol kahkahalı, güzel makalelerle dolu başarılı bir yıl diliyorum. İyi seneler.
Arzu

beste said...

Merhaba, cok guzel fotograflar Istanbul iyi geldi:)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html