Sunday, February 21, 2010

Arnavutköy-Hisar

Bugün Hisarda Ankara dan gelen arkadaşlarımızla (Alev hanım ve Yıldızla) birlikte kahvaltı yaptık. uzun bir kahvaltı oldu bizim için. Ne iyi ettilerde geldiler. Kahvaltıdan sonra dağıldık. Levent civarında kısa bir tur yaptık. Daha önce hiç gitmediğim bir mahalleye gittik ismini bimiyorum biradan haritaya bakarım. Önündeki caddeden geçiyordum ama hiç içerlere girmemiştim. Neyse bu kısa gezintiden sonra kendimizi Arnavutköye attık. Nefis bir dondurma eşliğinde ters ışık denemeleri yaptık. Fotoğraftaki kuş yuvalarına bayıldım. Ama fiyatları 2 oda 1 salon ev fiyatı olduğu için almadım...:-) Zaten 2 yıl önce apartmanımızın önündeki minik ormanımıza 5 ağaç dikmiştik. 2 si ölmüş 3ü yaşıyordu. Bizde ıhlamurla erguvanlarımızı görmeyi hayal ediyorduk. Sonra çok iyi durumda olan ıhlamur ağacımızın bir gün çalındığını fark ettik. Çok üzüldük. Çünkü hergün yapraklarını sayıyorduk nerdeyse...





3 comments:

A. said...

Keşke bizde İstanbul'da yaşasaydık .Yapacak birçok şey var. Canın sıkılsa bile kafanı çekgit sahile ,ortaköye vs vs .
Fotoğraflar cok güzelmiş
Ashley

ceydabural said...

fotograflar çok hoş o şirin kuş evlerinin morlusu pek bir güzelmiş ama :)

http://hayatiminrenkleri.blogspot.com/ said...

ne güzel fotograflar yine, benimde biraz ters ışık çalışmam lazım sen yazınca aklıma geldi :))

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html