Tuesday, October 12, 2010

İstanbul Düğünleri - Sibel Özbilgiç

Haftasonu 3 sergiye gittiğimden bahsetmiştim. Bunlardan birtanesi de Sibel Özbilgiç'e ait İstanbul Düğünleri fotoğraf sergisiydi.
Fotoğraflar çok güzeldi ama beni fotoğrafların altındaki anlatımlar daha çok etkiledi. Sergide en çok beğendiklerim hangileri mi? İşte bunlar:

Eski hayatınızla yenisi arasında incecik bir duvak durur.



Muradına ermemişlerin umudur gelin ayakkabısı.


Hepsinden daha beyaz bir martı geçti istanbul semalarından.

















Ve hayallerin gerçek olduğunda bir damla gözyaşı dökersin mutluluktan



Ellerinle büyüttüğün o çiçek bir gün açar, sen ağlarsın.


Yeni bir hayatın ilk adımlarına hazırlanırsın adım adım.


3 comments:

Kirpikteki Gözyaşı said...

Gerçekten çok güzeller! Yazılar da çok anlamlı.

Zeynep'in Evi said...

yazılara uyumlu sözler..güzelmiş ne kadar uzun oldu ben sergiye gitmeyeli kızıyorum kendime!

acupofcaffein said...

@kirpikteki gözyaşı,
Evet yazılar, fotoğraflarla bir bütünlük oluşturmuştu.

@Zeynepcim,
bak şimdi olur mu. O kadar çok etkinliğe katılıyorsun ama arada sergi yok mu?
IFM ve Fototrek deki sergiler fena olmuyor tavsiye ederim. Hava kapalıyken yapılacak en güzel aktivite...:-)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html