Friday, November 12, 2010

Kurban Bayramı

Bu bayramı hiç sevmiyorum. Zavallı koyunlardan ne istiyoruz anlamış değilim. Zaten yeterince öldürüyoruz, birde kurban bayramında iyicene azıtıyoruz katliam gibi hayvan kesiyoruz.
Yazık yahu. Vallahi yazık...:-(
Diyorum ki, kurban kesmek isteyenler kurban fiyatı kadar yiyecek, giyecek alsınlar yardım etmek istedikleri insanlara bunları paylaştırsınlar.
Koyunları, inekleri ve hatta develeri rahat bıraksınlar.
Onlarda bayram yapsın değil mi canım...:-)
Bizde megaköy İstanbulda rahat nefes alalım. Heryere alt yapısı olmayan seyyar ahırlar koydular. Egzos, duman, pis havaya birde Hayvan pisliği kokusu eklendi. TAM OLDU yani.

Neyse bu bayramın en güzel yanı bana kalıyor, tatil ve gezmek.:-) Sizlerinde güzel bir bayram tatili geçirmenizi diliyorum.

5 comments:

Anonymous said...

Ankara'da durum farklı değil.Egzos,duman ve hayvan pisliği kokusu:)..Ashley'de senin gibi söylenir her bayram.Ama ben susuyorum çünkü değiştiremeyeceğim birşey için konuşmanın manası yok.
Sanada Hayırlı Bayramlar diliyorum sevgili Arzu.

Defne Soysal said...

Katılıyorum.Bu durum beni de çok rahatsız ettiği için ben de değindim.Sana tüm kalbimle katılıyorum.İyi bayramlar.

acupofcaffein said...

Defne, bende yazını daha önce okumuştum. Olayın dini boyutunu hayal meyal hatırlıyordum. Birkez daha öğrenmiş oldum:-) Boyut herneyse , olay herneyse, bence bırakılmalı, daha medeni ve güzel kokan bir ülke için.:-)
sevgiler
arzu

Anonymous said...

Arzu Hanim gecmis bayraminiz kutlu olsun.

Bu defa cok farkli bir rota cizmissiniz, bayrami yine iyi degerlendirmissiniz :)

Sevgilerimle,

gul

acupofcaffein said...

Sevgili Gül çok teşekkür ederim. Seninde geçmiş bayramın kutlu olsun: Umarım güzel bir tatil geçirmişindir. Haklısın bu seferki rota çok farklıydı. :-) ama değdi. Çok keyif aldım. Tavsiye ederim. ama benim söyleyeceğim rotayı deneyin derim.:-)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html