Saturday, January 15, 2011

Anadoluhisarı

İstanbul da artık gidilecek biryer kalmadı! Bugün düşündük taşındık en sonunda yeni konan seferleri denemeye karar verdik. İstinyeden Anadolu hisarına geçtik. Sonrasında da Kanlıca dan Emirgana. Çok hoş. 7-8 dk ta avrupa -asya turu. :-)
Anadoluhisarına geçince Göksu nehrinin kenarındaki yerleri denedik ve Hüseyinbey cafe'ye gittik. Fena değildi. Sonra biraz yürüyelim dedik. Elimde makina etrafı seyrederken tam güzel bir anı çekeyim derken ayağım kaydı ve bir çukurun içine girdi. Çukurun kenarı kaldırım gibi yüksekti ve tam orası kemiğime geldi acısını anlatamam size. :-( sonrasında kızarık, soyulmuş, ağrıyan bir ayağa sahip oldum. Kısacası fotoğraf gazisi oldum.






5 comments:

el*ff said...

Fotoğraflar şahane...

Görünmez kazalar yakalayabiliyor bazen insanı,çok çok geçmiş olsun...

acupofcaffein said...

elif, teşekkür ederim şimdi birazcık daha iyi oldu:-)

Unknown said...

ay çok geçmiş olsun nazar deydi sanırım...fotograflar harika yine Arzucum yüreğine sağlık vallahi :) ne güzel gezibiliyorsunuz istanbulun her yerini :) sevgiler...

New York Muhtari said...

su aralar kamerasizim hasreti senin resimlerine bakarak geciriyorum, hepsi birbirinden guzel. dogal isik kullanimin super... bir an once ben de boyle resimler cekebilmeyi istiyorum....

Anonymous said...

Ohaaa ya şöyle bi bakıyorum da fotolar dergilerde ki fotolardan daha bomba. Abla sen fotolarını satsana inan ki muhteşemler.

Ashley

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html