Thursday, March 2, 2006

meşguliyet


Bugünlerde işler üst üste bindi Blogum'la çok fazla ilgilenemiyorum. Tabiki birde borsa olayına kafa yormaya başladım. Hisse senetleri, teknik analizler, SPK'lar falan derken gün nasıl geçiyor anlamıyorum. Okudukça Türkiyemin ekonomik durumunu gördükçe şöyle bir ah geçiriyorum. Aslında yazamak istediğim, daha doğrusu devam etmek istediğim Beyoğlu bölümlerim var. Zira taşlarını değiştire değiştire bir hal kaldılar. Her taş değişimi sanki tarihin kalbine vurulmuş bir teke gibi geliyor bana. Zira her biri bir öncekinden 100 kat daha kötü gözüküyor. Önce binaları korunmadı, yıkılmaya terk edildi, sonra ağaçları söküldü daha sonra da taşları değiştirldi. Tarihi dokusuna verilen bu zararların nedeni nedir, henüz anlamış değilim.
Şimdilik yanda birkaç önce Radikal gazetesinde gördüğüm ve beğendim karikatürle sizleri başbaşa bırakayım. Not: anları yaratmak herzaman kolay olmuyor. O yüzden ben basit hedeflerle anlarımı yaratıyorum. Minik bir kahve molası gibi... :-)

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html