Monday, July 10, 2006

Kayıp şehir- The Lost City


Bu filme Andy Garcia'yı izlemek için gitmiştim :-)(Birde gerçek bir olaya dayandığı için!!!).

Filmi izledikten sonra, çok da iyi bir seçim yapmışım dedim. Andy Garcia şühesiz çok hoştu ve uzun bir aradan sonra seyrettiğim güzel filmlerden bir tanesiydi.

Görüntü Yönetmenin(Emmanuel Kadosh'un) ellerine sağlık demek istiyorum. Çekimler çok güzeldi. (Not:resimdeki sahne süperdi, birde deniz çekimleri...)

Filmin bir karesinde şöyle bir konuşma geçiyordu, "Benimle gel", "Seni seviyorum, ve tüm bunlar benimle gelmen için yeterli değil mi" okadar içten ve isteyerek söylüyordu ki bu cümleyi vs. vs..sanıyorum o sahneyi seyreden bayanların tümü, "bende bende bunları duymak istiyorum diyeceklerdir"; ne diyelim, isteyen herkese kısmet olsun.

Film'in Soundtrack'ini en kısa sürede alacağım. Parçalar,insanın içini kıpır kıpır ediyordu.

Andy Garcia'nın ülkesi için vefa borcunu bu filmle ödediği söyleniyor.

Biraz bilgi taraması yaparken Andy Garcia hakkında yeni bilgiler edindim;

Andy Garcia'nın gerçek adının "Andrés Arturo Garcia Menéndez" olduğunu öğrendim. 12 Nisan 1956 Havana,Kübada doğmuş.Garcia 5 yaşındayken ailesi ile birlikte Miami'ye göç etmişler.
Garcia bir yapışık ikiz olarak dünyaya gelmiş. Gelişmemiş olan ikizi ameliyatla ayrılmış. Omuzunda bu ameliyattan kalan bir iz varmış.
Andy Garcia, çıplak sahnelerin bulunduğu filmlerde kesinlikle oynamıyormuş.Gloria Estefan'ın "I See Your Smile" video klibindeki garsonlardan biriymiş.
İlk filmi:1983 yılındaki "A Night in Heaven"'miş.

The Lost City
Oyuncular:
Andy Garcia (Fico Fellove) , Dustin Hoffman (Meyer Lansky) , Inés Sastre (Aurora Fellove) , Bill Murray (Yazar) , Tomas Milian (Don Federico Fellove) , Richard Bradford (Don Donoso Fellove) , Nick Corri (Che Guevarra) , Enrique Murciano (Ricardo Fellove)
Senaryo:
G.Cabrera Infante

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html