Thursday, July 27, 2006

Sports International


Baktım yolun yarısını geçmek üzereyim... Bugüne kadar yokuş yukarı çıkıyordum, şimdi yavaş yavaş iniş başlayacak ve vücudumun bu inişe hazırlıklı ve güçlü olması gerekiyor dedim ve sports international'a üye oldum.

Amerikada ki avantajlar yok burada, o yüzden çok paralara üyelik hakkı kazanabiliyorsun, buyüzden bugün biraz dertliyim bu konuda...!!!

Birde şunu fark ettim, çocukken bana alınan eşyalara veya sağlanan imkanlara çok mutlu oluyordum, hatta ilk kendi paramı kazanıp da harcadığım günleri hatırlıyorum, pek bir mutluydum. Zaman geçtikçe daha fazla kazanmama rağmen ve daha çok şey alabilmeme rağmen eski günlerdeki mutluluğumun olmadığını fark ediyorum. Buna çok üzülüyorum, garip bir tatminsizlikten başka birşey değil bu.

Şanslı bir insanım ve bunun değerini neden unutuyorum diye biraz da kızgınım kendime...

Şimdilerde elveda gezilerim diyorum, en azından birkaç ay boyunca...:-))

Sonuç olarak kendi kendimi telkin etmeye başladım ve haftada en az 3 defa mutlaka spora gitme sözü verdim...

Gençliğimde !!! günde 1,5 saat aralıksız yüzerdim,bakalım buna yakın bir tempoyu tutturabilcekmiyim...!!!

Sıkı bir sporcu olacağım pek yakında...!!! :-)))

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html