Tuesday, March 20, 2007

Özledim...



Bu aralar canım ne fotoğraf çekmek istiyor nede yazı yazmak... Çok fazla koşturuyorum...Her şeyde değişiklik yapmayı planlıyorum... :-))

Cuma Günü Dilarauuusss'la beraber yemek yedik. Ne iyi etti de geldi. Tanışmak süper oldu...Çok uzun yıllardır tanıyor gibiydim... Şu blog dünyası bazen insana çok güzel armağanlar sunabiliyor...

Cumartesi, Pazar anlatılamayacak kadar uzun geçti... Canım annem geziye gitti... ONU ÇOK ÖZLEDİM şimdiden...

Özledim demişken, birde Antalya da tatil yapmayı özledim... Şöyle çıksam haftasonu Çıralı'ya uzansam bir kaçamak yapsam süper olacak...

Bunun dışında bu ay iki arkadaşım doğum yapacak... Lale ve Çağla... Efe ve Emir... Yaşasın teyze olacağım...

İş yeri hep aynı... değişiklik yok... Yeni oyuncağım Office 2007... sürekli birşeyler buluyorum programda, eğlencelik....

Neyse efendim... Son olarak Berceste ve Ortakcımla en kısa sürede tanışmayı arzu ediyorum...

6 comments:

Unknown said...

sevgili arzu,

uzun zamandir sesin solugun cikmiyordu :(( tekrardan birseyler yazmana cok sevindim :)))

annecigin de senin gibi bol bol geziyor anlasilan...ne denir "allah kavustursun" :))))ceylin de sizlere cekmis demek ki :))) o da simdiden geziyor...

bu arada teyzeligini de cok cok cok tebrik ederim :))) sanirim sen zaten teyze olmayi, hala olmaya tercih ediyordun, ne güzel ki bebeklerine teyzelik yapabilecegin yakin arkadaslarin var...teyzeligi de yasayabileceksin...

sevgiyle kal,
asude

Anonymous said...

Sevgili Asude...

evet... canım hiçbirşey yapmak istemiyor...Şöyle koltuğun üzerinde tembel tembel oturmak anlamsızca dışarıyı seyretmek, müzik dinlemek ve kitap okumak istiyor... hatta kızgın kumların üzerinde de bu dediklerimi yapabilirim... Offf yahu benim çıralım gelmiş... kesin uzanmalıyım oralara...

Mine said...

Arzucum haftasonu ben de İstanbul'daydım.Daha önceden planlanan bir gezi olmadığı için, seni arayamadım. Seni Ankara'ya bekliyoruz artık.
Sevgiler!

Anonymous said...

tanışalım artık yeter gari!!

Anonymous said...

Mine...
Kesinlikle bir vakit ayırıp Ankaraya gelmek istiyorum... Yıldızla beraber üçümüz bir kale yaparız artık.. Yada ben beypazarına gelirim...

Görüşmek üzere... sevgiler

Anonymous said...

Ortakcım...
Görüşeceğiz en kısa sürede... sevgiler...

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html