Monday, March 5, 2007

Duvak- The Painted Veil



Yönetmen John Curran
Senaryo Ron Nyswaner
Oyuncular Catherine An, Liev Schreiber, Bin Wu, Toby Jones, Diana Rigg


Yaklaşık 3 haftadır bu filmi görmek istiyordum. Nihayet görebildim. Romantik bir film izlemek istiyordum, bu yüzden beklentimi karşıladı diyebilirim.

Dağlar, sular, nehirler, yeşilin tonları etkilenmedim desem yalan olur.

Uzakdoğu kültürünü çok iyi tanımıyorum. Sadece Singapur ve Tayland'a gittiğimde insanların yaşam şartlarından çok etkilenmiştim. Tapınaklardaki ayinler beni büyülemişti.

Yinede tüm bunlara rağmen Çin görülmesi gereken yerler listemde çok yukarılarda yer alıyor...

Yanlız şöylede bir gerçek var. Filmi seyrettikten sonra o yeri görme merakı uyanıyor bende ve bir şekilde de görüyorum. Yani, seneye oradan size bir post yazarsam hiç şaşırmayın....!!!!

Haftasonu geldi geçti. 5 dk'lık karanlık eylemine katılamadım. Çünkü işyerinde yetiştirmem gereken bir proje vardı.

İşten O kadar geç çıkıyorum ki...üstüne üstelik Cumartesileride işe gelmeye başladım.

Bunun dışında değişik araştırmalar yapıyorum... Hepsi hakkında bilgilendirme yapılacaktır.

Güzel bir haftanın başlaması ve hepinize değişik güzel süprizler getirmesi dileğiyle...

2 comments:

Mr_TD said...

fotograflardan oralarin ne kadar güzel oldugunu biliyorum,arada biraz romantik fimler de seyretmek lazim,ask ruhun gidasi di mi ;)

ben de bir firsat bulup gidebilsem keske,aksama Nelyy Furtado nun konseride var,yer kalmamis,erken kacabilirsem onu denerim bu aksam belki.

selamlar,
T:D

Anonymous said...

Mr.TD.

Sana iyi dinletiler efendim...umarım bir fırsat bulur gidersin. Film fena değildi... Neyse efendim Aşk herkese lazım. Umarım herkesin hayatında istedikleri kadar aşk olur ve doya doya aşkı yaşarlar...

selamlar.. sevgiler...

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html