Saturday, August 22, 2009

Minyatür odalar sergisi

Ankaraya gitmeden önceki hafta minyatür odalar sergisine gitmiştik. Çok büyük bir sergi değildi ama odalar güzel döşenmişti. Soho da yaşayan bir ressamın evi vardı, sonra geleneksel kırsal kesime ait fransızlara ait bir ev vardı, vs.vs.
Bu arda,bu sene uzay yılıymış. Dolayısıyla gezegenlerin anlatıldığı bir sergi kurmuşlar. Ben en çok çocukların uzayı resmetmelerine bayıldım. O kadar güzel düşüncelerini aktarmışlardı ki. Kısacası biz o gün Koç müzesinde toplam 4,5 saat geçirdik. 30 Eylül serginin son günü sonra Ankarada başlayacakmış.
Bu arada Ankarada da Koç müzesine gittik. Alev Hn., Yıldızcım, ve Minecimle beraber güzel bir vakit geçirdik. Yemek sunumları çok güzel gözüküyordu denemekte fayda var.
Bu arada aşağıdaki kuş fotoğrafı Koç'un gezisi sırasında çekilmiş. Bende o gezinin fotoğraflarına bakarken en çok bu fotoğrafı beğendim ve hemen fotoğrafını çektim. Keşke böyle bir anı gerçekte yakalamış olsaydım. Bu arada uzay resimlerinden birisini de ekleyeyim. Bunu çizen 11 yaşında bir kız çocuğu.



0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html