Monday, December 20, 2010

Bonne Année in NIŞANTAŞI De La New Year...:-)

Bugün akşam iş çıkışı canım Nişantaşıma gittim. Çoookkkk güzel olmuştu. Bu güzelliği sizinle de paylaşmak istedim.
Abdi İpekçi caddesi boyunca kırmızı halıda yürüdüm ve sizler için ateşin kızlarını fotoğrafladım.Teşekkürler Avea. Sonra Rumeli cad.'nde hediye paketlerini ve bir vitrini seçtim. Ne güzel olmuş değil mi?
Süper bir heycan, 2011 yılını sabırsızlıkla bekliyorum. Çünkü bu yıl çok güzel şeylerin olmasını diliyorum.
Bu arada yolunuz Nişantaşına düşerse noel babalı fayton sürücüsü ile gezide yapabiliyorsunuz. Süper...:-)
Ankaralı arkadaşlarım için üzülüyorum. Nerede okuduğumu hatırlamıyorum gazete veya blogların birinde olabilir. Tunalı Hilmide esnafın kendi olanakları ile süslediği cadde süslerini bile Belediye Başkanınız kaldırtmış. Çok üzücü. Oysaki, insanlar bu süsleri görmeye geliyor, alışveriş yapıyor, dinleniyor kahve içiyor, hareket ve canlılık oluyor, esnafta para kazanıyor. Görsel şölende olayın bonusu tabiki.:-)












7 comments:

Ipek said...

Muthis gorunuyor Nisantasi. Istanbul'da boyle isik soleni oldugunu bilmiyordum, bayildim o caddede salina salina gezmek vardi simdi :)

eye in the sky said...

paylaşımınız için teşekkürler, sayenizde gidip de görmeyi, görüp de fotoğraflamayı kafaya koydum
:-)) sevgiler

acupofcaffein said...

@acai-berry,
evet var ve şişli belediyesi düzenliyor, sponsorların katkılarıyla.:-) fotoğrafların arkasındaki vitrinlerin ismine baktım, aslına bakarsan pek istanbul gibi gözükmüyor...
bu arada sorma kırmızı halıda artisler gibi salındım...:-)


@eye in the sky,
umarımım bu satırları yazdığım sırada sen çoktan evden çıkmış ve fotoğraf çekimeye başlamışındır bile...:)

sevgiler,arzu

Anonymous said...

Çok güzel gerçekten . Ankara'da nerdeeee Arzu'cum. Mmemur şehri herkes bir pasif bi piskopat bakıyor.Ne ışık ne ağaç acayip insanlarla karşılaştım burada. Hele Tunalıhilmi'yi hiç karıştırma sinirlerim geriliyor.

beste said...

vay amma ihtisamli ve haklisin Istanbul gibi gozukmuyor:)

Meyra said...

şu anda bir Ankaralı olarak bikaç gün buradayım ve çok keyifli sıcacık paylaşımın için tşkler:))

NURGÜL said...

Arzucuğum İstanbula yakışır muhteşem fotoğraflar o caddede dolaşıp hayaller kurmayı çok isterdim ama çok zor bir ihtimal.....Ankaradan hiç bahsetmeseydin keşke Ankaralıların içini açıttın....
Nurgül(GAP)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html