Saturday, November 19, 2011

Dubrovnik

Dubrovnik. 5 günlük turun konaklama yeriydi ama kendisine sadece akşamlarını ve bir yarım günü ayırmak zorunda kaldık. Çok ufak olduğu için zaten hemen geziliyor. Gezilecek yerlerde kaleninin içndeki eski şehir. Şehirde iki kule, iki se, 3 müze ve bir çeşme, birbirine paralel 2 cadde (bence sokak), bu caddeleri kesen ufacık birkaç sokak ve kalenin içine girmek için yukarıdan inenen dik merdivenler, bu merdivenlerin bir sokağında da dışarıda yemek yiyebileceğiniz restaurantlar (deniz mahsulleri) var. Bu iki caddedede sadece hediyelik eşya satan dükkanlar var. Kalenin duvarlarının içini gezebilirsiniz buradan manzara güzel. Yarın Cavtat diyoruz...

















3 comments:

Imge said...

Fotoğraflarına bayıldığımı söylemiş miydim daha önce? Söylemediysem çok geç kalmışım, söylediysem de tekrarlamış olayım: hepsi birbirinden harika! Ellerine sağlık..:)

Serdar Benli said...

yedi yıl önce gittiğim dubrovnik'i bu sayfalarda yeniden gezdim. güzel fotoğraflarınız bunu sağladı.

yagmur said...

Yine harika fotograflarla geri donmussun Arzu. Ben her bir fotografta gezmeyi sevdigin kadar fotograf cekmenin kendisine de asik oldugunu goruyorum. Hele bu Dubrovnik fotograflarin birbirinden anlamli.

Ps: Cok keyifli bir yolculuk ediyorum yine blogunda, sayende ;)

Tesekkurler.

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html