Monday, September 23, 2019

Strasbourg France - 1.Bölüm

Sonbaharın gelişiyle alıp başımı gidesim geldi İstanbuldan Türkiyeden. Uzandım Fransaya, şarap bağlarından kaplıacalara, kara ormanlardan dağlara, nehirlerden parklara, renkli çiçeklerden nefis yemeklere macera dolu bir rota çizdim Alsace bölgesinde...

Strasbourg da petite france, colmarda petite venice en meşhurları... ama bana soracak olursanız baden baden de her sabah uyanıp yürüş yapmak isterdim. Nehrin kenarında bir evim olsa fena olmazdı hani...Hoş orada 15 yıldır baden de yaşayan bayan bana çok da zevkli olmadığını söyedi, festivaller çok oluyormuş ve bundan hiç hoşlanmıyormuş.. Biraz haklı olabilir çünkü o kadar sakin ve huzrlu bir yer ki kimse o güzel anların bozulmasını istemez herhalde..

Bu gezide epey yedim.... Normalde 3-4 kilo veririm ama bu gezide sadece 500 gr vermişim. :-)  Günlük ortalama 25000 adım atmışım, inişli çııkışlı ...ama sabahları kruvasanı sadelimi yesem, reçelli mi yesem yoksa çikolatılı mı derken hepsinden yemeye kalkarsam olacağı bu olur...:-)

Yazacak ve söylecek çok şey var ama bugün geziden yeni döndüm ve her zamank ki gibi yorgunum...

Sırf atlamamak adına strasbourg dan bir iki kare ile bölüme başlayayım ... umarım sonunu getirebilirim...



































5 comments:

tülin said...

Merhaba canım. Seninle gezmeyi çok özlemişim.

Edischar said...

Dere kenarındaki bu yapılaşmayı çok beğeniyorum. Fotoğraflar de enfes (:

acupofcaffein said...

@Tülin... merhaba Tülincim.. Çok geç cevap veriyorum ancak geziden yeni dönünce hem yorgunluk hem adaptasyon süreci oluyor.. Tüm yüksüklerde seni andım diyebilirim..:-) Telefonunu kayıt ettim arayacağım en müsait zamanda.. sevgiler...:-)

acupofcaffein said...

@Edischar ... Teşekkür ederim. Evet Slovenya, Fransa, Çek Cumhuriyeti, Avusturya hep nehirler ve dereler geçen şehirleri var görüntüyü 10 kat daha güzelleştiiyor. Şehir güzel olunca fotoğrafı çekene iş düşmüyor... :-) selamlar

tülin said...

Ekim de İstanbul a gelicem kısmetse, görüşürüz belki ;)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html