Thursday, June 15, 2006

bir resim-bir fotoğraf-2 CD


Yolculuk için 2 CD.aldım. Malum haliniz uzun bir yol olacak. Arabada şöyle kıpır kıpır birşeyler dinlemek lazım, yoksa insan nasıl ulaşır MYS'ye...
George Dalaras'ın "Latin" ve Cuba, Mi Amor! 2 CD'de beğendim. Her ikiside pek bir kıpır kıpır...
Company Segundo, İbrahim Ferrer, Ruben Gonzales, Merceditas Valdes, yol boyunca bize eşlik edeceklerden sadece bir kaçı...


Geçen günlerde birşeyler arıyordum, tesadüfen Kübalı bayan resamların sitesine girdim. Resimin kime ait olduğunu not almıştım, sayfanın adresini de ama kaybetmişim neyazık ki. Resimde NY olduğu için ve bendenizde bugünlerde en çok NY özlediğim için..vs...vs...

2 comments:

New York Muhtari said...

Ibrahim Ferrer;in muzikleri ruhuma adeta terapi etkisi yapiyor, bu kadar mi guzel yapilir :-))

Ne guzel baska birinin sevdigini duymak. Bu arada blogunuzu yeni kesfettim, cok hos resimler... elinize saglik

Anonymous said...

New York Muhtarı;
teşekkür ederim... bende senin sayfanı uzun zamandır izliyorum... :-))

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html