Tuesday, June 6, 2006

Yenilik-ABD'deki dostlara- KGS Boğaziçi Köprüsü


" Günün Sözü" köşesi açılmıştır. Geçen günlerde (bir ay kadar önce) bir mail geldi. Uzun zamandır görüşmediğim Fransız bir arkadaşım internet de gezerken, tesadüf eseri benim sitemi bulmuş, Türkçe bilmediği için dolayısıyla da önceleri ben olduğumdan emin olamamış ama ismimin altındaki özlü sözden hemen ben olduğumu çıkartmış. Demek ki dedim bu özlü sözlerin bir faydası var...!!! Sözün kısası benimle pek bir bütünleşen bu günün sözü bölümünü hizmetinize açıyorum efendim...



Bunuda ABD'deki arkadaşlarıma armağan ediyorum...:-))) Benimde durumum hiç farklı değildi. Ortama ve şartlara uygunluk zamanla KISMİ olarak sağlanmıştır. Bilgilerinize...:-))


KGS'li Geçiş

Bunuda yazmadan edemeyeceğim. Cumartesi günü Boğaziçi Köprüsünden geçmek istedim. KGS sırasına girdim. Tam o sırada da bir motosikletli vardı, oda çantası ile plakasını kapatıyordu. Sıra bana geldi, KGS kartımı okuttum tam geçerken oda yanımdan geçti (kaçak olarak) dolayısıyla alaram çaldı. Olayın peşini bırakmadım. Az ilerde üçgenlerimi yaktım, plakasını okudum. Ertesi günü ilgili yerleri aradım. Sonuç ne biliyormusunuz;
Onun ödemediği para benim kartımdan düşülüyor. Benim KGS'em olduğu için dolayısıyla otomatik olarak öten alaram benim kartıma yazılıyor.
Beyfendi, ama plakası bu. Neden işlem yapmıyorsunuz, hem neden bana yazıyorsunuz. Yok kardeşim, durum bu, malesef sistem böyle işliyor dendi.
Ne sistem ama değil mi?
Ne yapılır, bu durumda, motosikletlinin üzerine direksiyon mu kırılır...!!!

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html