Thursday, May 17, 2007

Felekten Bir Haftasonu Çaldık...

"bir insanı sevmekle başlar herşey..." demiş Sait Faik Abasıyanık...
Geçen haftasonu böyle başladı...
canım arkadaşlarım uzaklardan geldiler...


Hani bazen deriz ya, felekten bir gün çalalım, düşler düşünceler birleşti ve hepimiz birden felekten bir haftasonu çaldık...


Dudaklarımız ile kullaklarımızın arasındaki mesafe kapandı ve sürekli o şekilde dolanıldı...:-)))















Yemekler yendi... körpe kırmızı biberin közde pişirilmiş ve sarımsaklanmış o lezziz tadına aşık olundu... Sonra ardından o nefis közdeki patlıcan ezmesi... peki ya semizotunun tazelikten dişlerimizin arasında çıtırdıyan ve süzme yoğurtla karışan o enfes tadı... Ahhhh... ahhhh...canım karidesler ve aşkım patates kızartması...:-))

Bu yazı devam edecek....

14 comments:

Timur said...

kıskandım
hem de çoook kıskandım
adalarda olmak vardı şimdi
Heybeliada mı?
bir tahmin ...

timur

Anonymous said...

bence devam etmesin Arzu ;) ben de o yediklerinin hepsini cok ama cok seviyorum. var mi Turk mezeleri gibisi... hadi anlat devamini.
FB

JTB (JourneyToBlue) said...

yahu burası neresidir brumendiuss'um? nasıl can alıcı bir yerdir böyle sabah sabah..

Yıldız said...

Felekten daha çoook haftasonları, haftaiçleri çalıcaz inşallah :)))

Arzuvyus yaaa bi daha gidelim de herşeylerden yine yiyelim :P

Unknown said...

arzu,
resimler super, gercekten bayıldım...yediginiz ictiniz sizin olsun... sen resimleri gonder bol bol :))) bu arada burası anadolu kavagı mı? yarışma gibi oldu...herkes bir tahminde bulunuyor :)))
sevgiler,
asude

Anonymous said...

@ Timur...

Kıskanmayalım efendim... lütfen kıskanmayalım....:-)))
Aslında postun kendisinde ipucu var ... yinede ben burayı pek bir gizli tutmaya karar verdim...:-)))

Anonymous said...

@ FB;
Tamam canım... anlatmayız...!!! Uzaklardayken insan bu tatları gerçekten çok özlüyor... hemdeeeee çokkkk... Bizim mezelerimiz gerçekten çok lezzetli, birde açık hava olunca tam süper oluyor...:-))
sevgiler...

Anonymous said...

@Dilllaaaaaaaarrrraaauuusss....

Burası secret bir yerdir...!!! Bir daha geldiğinde götürlmek üzere rezerve edilmiştir...:-)))
sevgiler...

Anonymous said...

Dear LR;
Evvetttt... evvvetttt... Umarım daha çokkk ve çooookkkkk böyle zamanlarımız ol.... zaten yolda 3,5 saate indi... nedir ki...
ayyyyy öğle tatili yaklaşınca gerçekten o yemeklerden yemek istedim....ooff...offf....

Anonymous said...

@Asude...
Tahminler doğru değil efendim...:-))
resimleri bugün yarın eklerim... vakit buldukçca...tabiki yediklerimiz bizim olsun...!!! :-)) sevgilerimle...

Anonymous said...

Ben biliyorumm!!! Bence orası Büyükada,böyle güzel bir yer sadece Büyükada olabilir... :))
Ayy öok güzel şeyler yemişsiniz, ohhh çok acıktım yaaa...

Sevgiler...

Derya

Anonymous said...

ortakcım mis gibi bir yermiş. ben de isterim isterim de isterim

Anonymous said...

@ Derya,
Ne yazık ki Büyükada değil... İsmini biraz daha saklı tutmaya kararlıyım...
Ama yemeklerden gerçekten çok lezzetliydi...
Selamlar...

Anonymous said...

@ortakcım...
senide kesinlikle götüreceğim oralara...:-))
hele bir dön gelde uzaklardan...

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html