Sunday, October 7, 2007

Belgrad Ormanı- Ayvant Benti

Pazar sabahı bisiklete binmek fena olmaz dedik... Belgrad ormanındaki koşu parkurunda 8km kullandıktan sonra mola aldık.
Hemen ormanın girişinde, Cafe'deki beye "portakal muz bal karışımı içeceğiniz var mı" diye sordum oda "yok, nasıl bir şey olsa gerek dedi ve sizin için yapalım bakalım" dedi ve ismini hemen atom koydu...Hakikaten nefis bir içicek oldu... Yammmiii... Cafe'nin sahibide çok beğendi. Yeni yapacağm içecek listesinde yer alacak dedi. Eeeee.. artık yolunuz bir gün oralara düşerese bu içeceğin yaratıcsının kim olduğunu biliyorsunuz artık...!!:-)
 
Değişik parkurları keşf etme zamanı geldi. Birde bisiklet parkuruna gidelim dedik... Oralarda da 10km kullandık.
 
Sonunda Ayvant Bentini keşf ettik. Bisikletle bu turu tamamlayacaksanız kolay gelsin diyorum... Git git bitmiyor.
 
Ramazan ayını çok sseviyorum. Orman sadece sporculara kalıyor...:-)
Bisikletle yokuş aşağıya inerken yüzüme çarpan rüzgar, yerlerdeki kuru yapraklar ve tekerliğin altında çıkardıkları çıtırtılar, minik bir rampanın 600m'lik bir zirve gibi görünmesi aklımda kalanlar...
Posted by Picasa

2 comments:

morticia said...

kıskanmadım desem yalan olur.

Anonymous said...

@mourtutia...

Kıskanmayın efendim...:-)) adres belli... iyi bayramlar...
selamlar...

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html