Tuesday, December 25, 2007

Blog yazmaya neden başladım

Bal sultan beni mimlemiişti. Birazcık geç cevap verdim. Uzun zamandır yazmayı planlıyordum ama nedense hep erteliyordum...Ama söz vermiştim. O yüzden sözümü tutuyorum ve kısaca blog maceramı özetliyorum....
Sorulara gelince...
1. Blog yazmaya ilk defa nasıl başladım?
2. Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?
3. Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?
4. Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir halalmaya başladı mı?
5. Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?

1. Blog yazmaya 2005 yılının Mayıs ayında başladım. Blog annem canım dostum Yıldız'dır. Blog ilham kaynağımda Hindistancevizleridir. İşte böylelikle bende yazmaya başladım. Üniversitedeyken sitem vardı ama bu kadar aktif ve keyifli değildi.

2. Blog yazılarımın bir çizgide olmasına özen göstermiyorum. Çünkü genelde ne düşünüyorsam onu yazıyorum. Hoş şu sıralar biraz gezi sitesine dönüştü...:-) Daha önce merak ettiğim herşeyi araştırıyor ve yazıyordum şimdilerde ise yine araştırıyorum ama yazmaya vakit bulamıyorum...:-)

3. Gün içinde blog yazmıyorum. Geceleri 1-2 saat ayırıyorum...:-) Resimleri yüklemek zaman alıyor... Ama bir yandan film seyrederken yada bir yandan yemek yerken bu işi hal ediyorum...:-)

4. Blog yazmak benim için hep eğlenceli oldu.Zorunluluk olarak görmedim. Zaman içinde yaptıklarıma dönüp bakmak hoşuma gidiyor. Hem unutmuyorum hemde fotoğraflar olunca okuması daha renkli oluyor.

5. Blog yazmayı ne kadar daha sürdürürüm bilmiyorum. Ama ben hayatımda yaşadığım her güzel şeyi dostlarımla paylaşmayı seviyorum. Benim gördüğüm güzellikleri onlarında görmesini istiyorum. Paylaşabildiğim kadar mutlu oluyorum.

İşte böyle blog dünya maceram...

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html