Tuesday, January 22, 2008

Miriam Mendez- Bach por Flamenco


Cumartesi akşamı hep beraber CRR'de konsere gittik. Demet arkadaşımı katılmak istediği başka bir etkinklikten alıkoydum ama buna değdiğine inanıyorum...
Konseri beğendim. İlk parçada klasik müzik mi dinliyorum yoksa flamenco mu? diye bir kargaşaya düştüm ama sonra toparlandım. Hele flamenco şarkı söylemelerine bayıldım...Birde dadns ettiklerki.an vardı kii.. ayyyyy...ayyy deedim. Keşke daha uzun olsaydı... Hatta "OLEY" bölümlerinin tamamına eşlik ettim... :-) Jose Salinas ve Carmina Cortes çok yanık söylüyorlardı...:-))

Bir ara dediki Türkçe söylemek için bir kaç cümle ezberlemiştim ama unuttum. Hoş bunuda ingilizce söylemek için İspanyolca bir iki defa Miguel Reyes'e sordu...bence çok şekerdi...Benimle aynı fikirde olmayan çok kişi vardı...!!! İngilzce evrernsel bir dilmiş sanatçıların iletişim kurması için gerekliymiş vs...vs...

Neyse Miriam Mendez hakkında ufak bir bilgi vereyyim. Kendisi 3 yaşında piyano öğretmeni olan annesii ile müziğe başlamış. Sevilla ve Barcelona konservatuarlarında eğiitim almış. On iki yaşında ilk konserini vermiş.

Flamenco müzik camiasında piyanonun Carmen Amaya'sı, klasik müzik çeevresinde İispanyol Piazzolas'ı olarak adlandırılıyormuş.

Daha önce Antalya da konser vermiş. Artık bir daha ki konserin de görüşmek üzere diyorum...

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html