Tuesday, November 25, 2008

İstanbul Oyuncak Müzesi

Sunay Akın'ın bizlere armağan ettiği nefis bir müze "İstanbul Oyuncak Müzesi". Ömerpaşa Caddesi Dr. Zeki Zeren Sokağı No:17 Göztepe -İST adresindeki eski bir İstanbul konağında zaman içinde yolculuk yapmanızı şiddetle tavsiye ederim... Buda benim oyuncak müzesindeki yolculuğum...
Tenekeden yapılmış, pille çalışan tavuk ailesini gördüğüm zaman, aklıma kardeşimin elinden nasılda oyuncağı kapıp onu ağlattığımı ve kurduğumuzda o yürümeye başladığında arkasından düşen yumurtaları nasıl topladığımızı hatırladım...
Uzay yolu odasına girdiğimde tavanda yanıp sönen ışıklarla çığlıklar içinde kaptan kirk'ün yanına ışınladım... :-)) süper bir andı...:-)
Hele ışıklı bilgi oyunu... Ahhh..ahhh.. öyle bir oyuncak yok artık... İki jack vardı... Sorular sol cevaplar sağ taraftaydı.(Birden fazla kağıtta soru vardı) Jackların birini soruya diğerini cevaba tutuyorduk yeşil yanınca doğru kırmızı yanınca yanlış...
Ya aşağıdaki kafeterya ya nedemeli... Sana yağ, Vita, arko... tipitip, ve aşk budurlar...Gözlerimde bir iki damla yaşla sana yağından yapılmış kurabiyeleri hatırladım ve eski vita fabrikasının yerinde bugünkü capacity alışveriş merkezinin görüntüsü ile zaman yolculuğumu tamamladım...
Daha fazla anlatmak istemiyorum. Çünkü çok fazla süpriz var, sizde zaman içinde kendi yolculuğunuzu yapın ve keyfini çıkarın...






4 comments:

Anonymous said...

Arzucum, oglani goturecektim bu yaz ama halasi baska bir yere goturdu zaman kalmadi. Bakalim gelecek yaza gidelim istiyorum ben de merak ediyorum gercekten.
Sevgiler
FB

Berceste said...

Ben fotograflari gormek isteriiiiim... Vita'nin yerinde sanki Carousel varmis gibi hatirliyorum ben! Yolun solundaydi sanki... Ya Yesilkoy'deki plak fabrikasi?

Sen en iyisi al oyuncaklarini gel, beraber oynayalim :)

acupofcaffein said...

@Figencim...
görmeniz gerektiğini düşünüyorum.:-)
Helede en alt kat cafe bölümünü...:-)
Belkide çocukluğuma ait çok oyuncak bulduğum için çok beğendim... görülmesi gerekli diyorum...:-) sevgiler...arzu

acupofcaffein said...

@Berceste
Neyse fotoğrafları tekarar denedim...
Carousel olabilir o alan o kadar büyüktü ki... ozaman ben otopark ile yerlerini karıştırıyorum...ataköyden gelince sağ taraftaydı bana göre... Yeşilköydeki plak fabrikasını ne yazık ki hatırlamıyorum...
Oyuncaklarımla en kısa sürede uğrayacağım zaten...:-)) sevgiler...arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html