Thursday, September 2, 2010

Connecticut



Amerikanın kuzeydoğu köşesine New England deniyor. Atlantik Okyanusu,Kanada ve New York ile sınırı olan bu bölgenin eyaletleride: Maine, New Hampshire, Vermont, Massachusetts, Rhode Island ve Connecticut.

Bende Connecticut'da 2 yıl kadar yaşadım. Amerikada yaşadığım yıllar içersinde de bu eyalete zaman zaman gittim geldim. Eylül ayı ile birlikte sonbahar geldi ve ben özellikle her sonbahar Connecticut'ı çok özlüyorum. Çünkü bahsettiğim bu New England bölgesi inanılmaz oluyor. Ağaçlar renk değiştiriyor ve görüntü büyüleyici oluyor.
Benim içimdende orada olmak geliyor. Ufak bir gölün kenarında bütün gün balık tutmak istiyorum yada sandalla gezinti yapmakta fena olmaz. Cep telefonu, bilgisayar da istemiyorum. İşte böyle...
Şimdilik internetde (www.terragalleria.com) bulduğum bu fotoğrafı sizinle paylaşıyorum, birgün elim değerse kendi fotoğraflarımı tarar sizinle paylaşırım.

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html