Saturday, September 11, 2010

Çubuk Gölü

Çubuk Gölü, Göynük'e 7-8 km uzaklıkta. Göynükten çıkınca inanılmaz bir doğa güzelliği içinde araba kullanarak göle ulaşıyorsunuz. Bizde bu yüzden yol üzerinde bir kaç köyede uğramadan edemedik.
Yaz mevsimi olmasından dolayı sanıyorum Çubuk Gölü'nün suyu çekilmişti. Birde nilüferler sanıyorum günün belli saatlerinde açıyorlar (13:00-15:00 arası), bize açık durumları denk gelmedi.
Göl kenarında her zamanki gibi pet şişelerimiz ve torbalarımız malum yerlerini almışlardı.
Fotoğraflarda gördüğünüz yeldeğirmenleri bir dizi için yapılmış. Sonra bir kaç bölüm oynayan dizi tutulmamış yayından kaldırılmış. Bunun üzerine birileri de film çekmek isteyince ikitane daha eklemişler. Böylece bu güzel yel değirmenleri göl'e miras kalmış.
Bu göl sanıyorum ilkbaharda güzel olur. Gölün sonunda çubuk köyü var. ......'nın biri 4 katlı apartman dikmiş. Büyüklerden vazgeçtik bari çocuklarımızı eğitelim. Hoş onları eğiteceklerde soru çalıp sınava giriyorar kim kimi nasıl eğitecek... Bizde söylediklerimiz ve yazdıklarımızla başbaşa kalıyoruz. Bunları sizler zaten biliyorsunuz burada yazmam bile anlamsız. Dışarı çıkıp bilmeyenlere anlatmak lazım.

Yol tarifini ve göl hakkındaki bilgiyi akşama yazarım.













1 comments:

Anonymous said...

Bu gol bana "suyu" sevdirdi. Onceden isim olmaz benim golle, molle derdim, burayi gordukten sonra, artik su su diye sayiklamaktayim.
Keyifli guzel bir tatil olmus yine.

Sevgiler,

gul

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html