Saturday, February 20, 2021

Kar var istanbulda 17 subat

kar yagdi dogal olarak 3 gun arabayi cikarmadim.. taksi ile gittim ise.. tabi ki her seferinde küfür ettim.. allah cezalarını versin taksi plakası çıkarılmasını engelleyellerin dedim... çünkü kar yağınca durakta taksi olmuyor yola çıkayım bulurum diyorsunuz... son gün nerdeyse 1 saat ayaklarım donarak taksi bekledim... aç gözlü vurdum duymaz vicdansız insanlar için tek duam tez günde yok olmaları... cocukları seyrede seyrede karan adam yapmasıni ögrendim.. minik bir top hop yuvqrla kocaman bir top.. is yerinde arkqdaslarim geldi hafi kar cok guzel yagiyor bahceye gelsene dediler ciktim.. bir utangaçlık .. kartopu oynamiyorlar kardan qdam yapmıyorlar... bende kendim yaptım bunu... bu yıla ait olduğu belli olsun diyede maske mesafe hijyen dedim... adamımada isim takayım.. pandemino olsun...

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html