Monday, March 8, 2010

8 Mart Dünya Kadınlar Günü

Dünya kadınlar gününden beklentilerim:
1. Özgürce, korkmadan düşüncelerimi dile getirmek istiyorum. (Duruma göre tavır değiştiren ve ortama ayak uyduran bayan arkadaşlarıma bunun nekadar yanlış ve nekadar kişilik bozukluğu olduğunu söylemek ve karşılığında tepki almamak istiyorum).
2. İş yerinde erkeklerin egemen olduğu, sadece birbileri arasındaki iletişimi kullanarak hiç bir şey yapmadan bir yere gelmelerini değil, iş yaparak bir yere gelmelerini istiyorum.
3. Hangi konumda olursa olsun, isterse müdür olsun yine de bayanlara sekreter gözü ile bakılmasını istemiyorum. Onlarında masadaki erkekler kadar eşit derecede müdür olduğunu bilen çalışma ortamları istiyorum. tüm çalışan bayan arkadaşlarım için ayrıca birkez daha isityorum....:-)

Daha aydınlık yarınlarda özgür bir biçimde düşüncelerimizi paylaşmak dileğiyle...

Hepimizin kadınlar günü kutlu olsun.

1 comments:

mertgoker said...

Şekerim, seninde kadınlar günün kutlu olsun.
Cuma adana ya gidiyorum Mert le, seni de götürelim mi? Ya da dönünce bize bekliyoruz artık
Sinem

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html