Sunday, March 14, 2010

Süleymaniye'de Yeme İçme

Süleymaniye'nin yan tarafında (kütüphane tarafında) yer alan Kanaat Lokantasını denemenizi tavsiye ederim.
Bu türlü yerler de ekmek hep nefistir. Nerden alıyorlar nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama her zaman çıtır çıtır ve taptaze. :-)
Kuru fasulye, cacık, salata, çoban kavurma ve kabak tatlısından oluşan menümüzü 10 dk içinde midemize indirdik...!!
Hepsi de birbirinden lezzetliydi. Güeneşli bir havada dışarda oturmakta üzerine bonus gibi geldi.:-)
Arkamızda oturan italyan tursitin yediği döner ve kemalpaşa tatlısında gözüm kaldı. Bir gittiğimde de onları deneceğim. :-)
Ya unutmadan çayıda çok lezzetliydi.



4 comments:

beste said...

cikista karsida universitenin icindeki botanik bahcesini mutlaka ziyaret etmeli ve enfes manzaraya bakip duygulanmali:)

New York Muhtari said...

ahh bu kis geldigimde bana nereye gitmek istersin dediklerinde gormek istedigim ilk yer burasiydi... Cok sasirdilar sanirim Amerika'dan gelince daha degisik bir yere gidecegim bekleniyordu... ama Ist. Universitesi'nde okurken aliskanlik yapmisti burasi :-))

acupofcaffein said...

bestecim,
bir gittiğimizde oda yapılacakların arasına eklendi:-) Ah şu zaman ne kadar hızlı geçiyor...:-)

acupofcaffein said...

Şanslı İ.Ü. :-) çünkü bende İ.Ü.'lü olmama rağmen bizim fakülte Boğaziçindeydi. :-( orasıda güzeldi ama ben yine de merkezde olmayı isterdim :-)
o yüzden az da olsa anlıyorum seni :-)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html