Sunday, June 20, 2010

Paris

Evet 10 günlük gezinin sonuna geldik.
Güzel bir gezi oldu. Epey bir yorulduk. İnternet de TGV'nin azizliğine uğradık. İstasyonda makinalardan fransızlara bile bilet alır hale geldik.
Baguette, Kruvasan, Kahve, peynir, sos filan derken gezimizin nasıl bittiğini anlamadık. Gezinin sonunda ikimizde birer çift ayakkabımızı hal etmiş olduk.
Sacra Coeur'e akşam çıktık. Paris geceleyin buradan süper gözüküyordu. Hele de ışık oyunları ile süperdi.
Çok yer var anlatacak ancak zaman lazım. :-) Şimdilik FIN diyelim...


 
 
Posted by Picasa

 
 
 
 
Posted by Picasa

 
 
 
 
 
Posted by Picasa
 
 
 
 
Posted by Picasa




Posted by Picasa

 
 

7 comments:

bngiris said...

Ellerinze sağlık çok güzel bir yazı dizisi oldu.

Tijen said...

Paris'in sokaklarında yürümeyeli o kadar çok zaman oldu ki. Geçenlerde oraları hayal ettim. Beni evine davet eden bir arkadaşım var, onu düşündüm, biletlere baktım falan. Sonra vazgeçtim. En azından şimdilik.

Özgür Coşar said...

fotografları görünce insan oralarda yaşamak nasıl olurdu diye düşünüyor ister istemez. elinize sağlık.

acupofcaffein said...

@sadece özgür,
bencede oralarda yaşamak iyi olurdu ama fransız olarak değil.! Çünkü dünyanın her yerinde turist gibi yaşamak en keyiflisi.
Her ülkede 3-4 yıl yaşamak süper olurdu bence.
Selamlar,Arzu

acupofcaffein said...

@bng,
teşekkür ederim.

Anonymous said...

Leylekler senin için hep havada.Ellerine sağlık

Anonymous said...

Ah pardon yazmayı unuttum.Dilek ben.öpüyorum canım

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html