Monday, March 31, 2008

TATLI...

Az önce canım çok fena tatlı çekiyordu...Uğraşmakta istemiyordum....Öyle hemen yutulacak birşey olsun istiyordum...Buzdolabında sadece milföy hamuru vardı...Bende hemen bir kareyi aldım... Onu 4 kareye böldüm v tepsiye dizip öylesine fırına attım...20 dk kadar sonra kabarmış karelerim oldu...Birtane muzu dilim dilim kestim...her bir puf karemin içine bir dilim muz, bir kaşık Nutella koydum üstünede pudra şekeri...vaaaallllaaaa.... işte benim canım tatlım... Denerseniz sizede afiyet olsun....yaaammmmmiiii....
 
 
Posted by Picasa

6 comments:

Anonymous said...

Afiyet olsun:))
Ben de milföyün içine nutella koyup, sonra onu bohça gibi kapatıp, katlar aşağıda kalacak şekilde ters çevirip fırına atıyorum. Piştikten sonra bıçakla kestiğinde erimiş nutella yavaş yavaş akıyor ya bayılıyorum:))))

Mine
http://drmine.blogspot.com/

Anonymous said...

@Minecim...
hhmmmmm...seninkide çok hoşmuş....bu akşamda onu deneyeyim... sonra bu kiloları kim verecek ve nasıl verecek şeklinde kara kara düşünmeye devam edeyim...:-)))
sevgiler... arzu

Anonymous said...

arzu selam,
inanılmaz lezzetli ve pratik görünüyor...ellerine saglik, bayıldım, bu akşam hemen denenecektir :)))
sevgiler,
pelin

Anonymous said...

@Pelin...

Afiyet olsun...Çok yemeyin...:-)) Kısa sürede yemek yapmak istediğimden sanırım hep kafama ve tabiki damak tadıma göre pratik yemekler icat ediyorum...:-))
arada sırada burada paylaşalım...:-)) selamlalr, sevgiler...arzu

Anonymous said...

arzu denedim, süper oldu...yalnız evde muz yoktu, kivi koydum, o da çok süper oldu...ellerine sağlık ve tesekkurler :))))

Anonymous said...

@Pelin...
Afiyet olsun... Kivide çukulata ile çok uyumlu bir meyve...:-))

Nedemek efendim...arada sırada böyle pratik uygulamaları paylaşmayı deneyeceğim....:-)))

sevgiler...
Arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html