Monday, May 5, 2008

Karlovy Vary- Sandıktan çıkanlar

Biraz eskilere döneyim dedim...2005 yılı Kasım ayı. O zamanlar dijital fotoğraf makinem yoktu... Demet ve Serrayla beraber bir Prag macerası yaşamıştık... Hava sürekli sisliydi...Fotoğraflarımın çoğunun yarısı beyaz...!!!:-))
Karlovy Vary ufak bir kasaba. Ortasından nehir geçiyor ve kasabayı ikiye bölüyor. Zamanında Atatürk'te burada konaklamış... Hatta değişik bir hikayesi bile var...yarında Prag da sonbahar fotograflarımı yayınlarım...keşke zamanım olsa da oralara ait hikayelerimi yazabilsem...

 
 
 
 
Not: bu haftasonu düğün dernek işleri il uğraşınca gezmeye vakit kalmadı...!!!
Posted by Picasa


 
 
Posted by Picasa

6 comments:

Anonymous said...

sonbaharda da güzelmiş Karlovy Vary brumendius'um, renklere bayıldım:)
ben Mayıs sonunda tanışmıştım oralarla..

Anonymous said...

çok güzel gerçekten bizde 2007 yeni yılda gitmiştik özledim :(

Anonymous said...

ay ben de bayilirim Cek Cumhuriyetine. hala oralarda yasadigim gunler burnumda tutuyor. hele Prag, pub'lari, her koseden yukselen org sesi, afet hatunlari... Karlovy Vary'i de cok sevmistik, iyi ki yazmissin.
Optum.
FB

acupofcaffein said...

@Dilarauuusss...

Sonbaharda Vermont'un üzerine başka bir yer tanımıyorum...
Prag sanıyorum her mevsim çok güzel....
Arzu

acupofcaffein said...

@Pıtırcık...
Sizde bizim gibi soğuğa denk gelmişiniz...
Hadi ozaman senyeye yazın gidelim....
Arzu

acupofcaffein said...

@Figencim...
Biz o kadar çok yürüyorduk ki anlatamam sana...
otelemiz şehrin 1000 km dışında...!!! nazi kampından dönme biir yerdi...!!! :-) akşamları çok geç saatlere kadar takılmasak ta hemen hemen bir çooğunu denemiştik... Ayyyyy garson kızlar ve erkekler felaketti...çok kabaydılar...ama hemen alıştık... meğersem zaten öyylelermiş...yani normal halleriymiş....:-)))

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html