Wednesday, August 26, 2015

Peynirli Kabak

Geçen gün videosunu izledim pek beğendim. Birazda modifiye ettim.. Orjinali bir kabak ve bir patlıcan ile yapılıyor ben evde patlıcan olmadığı için kabak- kabak denedim...:-)

Orjinalinde kaşar peyniri vardı (tost kaşarı) ama ben onun yerine hellim peyniri koymayı tercih ettim.

Orjinalinde soğan eklemişlerdi ama ben istemedim...

Son olarak evde fesleğen veya derotu olsaydı ekleyecektim. Nefis olurdu herhalde... Ama yoktu biberiye ile idare ettim... Buyrun peynirli kabak yemeğine...





2 comments:

tülin said...

Yazmasam, sanki bu emeğine yazık olacak :) Tabii ki yok öyle bir şey. Sadece kabak kabak olalı böyle şık, özenli, hoş görünmemiştir gözlere.
Afiyet olsun.

acupofcaffein said...

Tülincim, bende tam diyordum ki, hiç kabak sevmeyenleri bile baştan çıkaracak gibi gözüküyor niye kimse birşeyler söylemedi diye... :-)

Senin yorumun geldi... :-) İnan piştikten sonrada şekli bozulmadı... :-)

Midemizde ne duruma geldiğini bilmiyorum tabiki...:-)

Teşekkürler.

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html