Tuesday, August 25, 2015

Yağmur

Bu sabah 3 yazımıda peş peşe yayınlıyorum... 1000 yazı geçtikten sonra... :-)  İstanbulda yağmurun yağmasıyla ve rüzgarın artmasıyla havalar serinledi biraz.... Bu benim için çok üzücü bir durum. Çünkü sonbaharın yaklaştığını ve kışında çok yakında olduğunu gösteriyor.
Aslına bakarsanız ilk defa bu yıl  bir yılın (2016 yılının) biran önce sağlıklı bir biçimde geçmesini diliyorum... Umarım dileğim kabul olur...
Gelelim yağmurda pencere olayına.. Evden dışaıya çıkamayınca penceremde ne varsa onu çektim... Leyleklerden sonra çiçeklerim poz verdiler... :-)






4 comments:

Leydi'nin Günlüğü said...

Ne güzel resimler bunlar böyle :)
İnş.dilediğiniz gibi olur ve sağlıklı , hayallerinizin gerçekleşeceği günler sizi bekliyor olur..
Kocaman sevgilerimle...

acupofcaffein said...

Teşekkür ederim...
Bende sizin dieklerinizi okudum... 3 tanesini süper...

ancak sanıyorum yaşımında etkisiyle 40'ndan sonra tek dileğim SAĞLIKLI olmak... Tabi ailemin ve sevdiğim kişilerinde sağlıklı olması. Bunun dışında hiçbirşey dilemiyorum artık... :-)

Özgür Coşar said...

aman Arzu hanım bunlar da ne böyle... Nasıl makrolar bunlar. Ne kadar kaliteli bir objektif, ne güzel bir şehir böylesi fotograflara vesile oluyor.
Elbette nasıl bir bakıştır bu herkesin görüp geçtiği çiçekten "sanat" çıkartmak.
ellerinize sağlık

acupofcaffein said...

Dear Mr. Ozgur :-)
Teşekkürler. Objektif için birşey söylemiyorum çünkü anlamam... kullandığım makine sony hx-1... Şehir değil evim... :-) Yani evim de fotoğraflarıma vesile oluyor. Macroların hepsi penceremden çekildi. :-)
selamlar

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html