Wednesday, September 10, 2008

Renkler

Bu haftasonu epey bir kaza ve rahatsızlık geçirdim... Önce sağ bacağım ağrıdı...Tam o geçti dereken üzerine düştüm... iki dizimden derin darbe aldım...:-) gerçekten de epeey kötü bir düşüştü bu... gülemedim bile...:-) en son böyle düştüğümde sanıyorum orta okuldaydım ve dikiş atmışlardı... Neyse 3-4 gündür
bacaklarımı zor kıvırıyorum... Birileri bana "bacağını kır evde otur" dedi herhalde...ama yok öyle birşey...zaman kısa, yola devam...:-)
Neyse renklerle başbaşa bırakayım sizi... Sizlerin de renkli güzel günleriniz olsun...:-)
Renkler
Gündüze alisan renkler,
Her gece perisan renkler.
Esyada bakis misiniz,
Zamanda akis misiniz,
Gözümde hatiralar mi?
Yekpare varligimi
Siz misiniz parçalayan,
Farksiz kirik aynalardan?
Sizde mi yasamaktayim,
Gülmekte,aglamaktayim,
Gündüze alisan renkler,
Her gece perisan renkler?
Cahit Sıtkı Tarancı



14 comments:

Anonymous said...

Çoook geçmiş olsun Arzu'cuğum. Umarım eklemlerde bir sorun yoktur.

Bunca sıkıntıya rağmen, güzel bir şiir ve harika fotograflarınla süslemişsin yine sayfanı.

Sevgiler

Mine

acupofcaffein said...

@Minecim...
İnsanın dr. arkadaşı olunca commentleride bir başka oluyor canım...:-) Sol bacağımdaki en büyük sinirde iltihaplanma olabilir dediler... Bu hafta ağrı geçmezse dr. gidip kontrol ettireceğim... çünkü garip bir şekilde sol ayağımın sol kenarı ağrımaya devam ediyor...
evet birden bire oldu tüm bunların hepsi dudağımda uçuk çıktı, göz kapağımın üstü şişti... neyse boşveeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr... bunlar önemsiz olanları daha büyük dert ve hastalıklar olmasın nasılsa geçer...:-)
evet şansım yaver giderse ömrümün son dk.'ına kadar hep istediğim şeyleri yaparak ayrılacağım bu dünyadan...:-))
okadar hoşuma gidiyor ki benim beğendiğim şeylerin diğer insanlar tarafından da beğinilmesi bu duyguyu kelimelerle anlatmam imkansız....
Neyse efendim haftasonu yaklaştı, mutlu ve güzel bir haftasonu diliyorum... sevgiler... arzu

Berceste said...

Geçmiş olsun. Nazarlar senden uzak olsun...

el*ff said...

Çoook geçmiş olsun,aman dikkat daha çoook gezilecek yer var di mi :))
Kayıkların olduğu fotoğraf bi harika ...
Sevgiler...

Anonymous said...

nazar değmiş arkadaşıma yahu.. çok geçmiş olsun brumendiussum.. dikkat et hafta sonu kendine olur mu?

sevgiler,

acupofcaffein said...

@Berceste...
Teşekkür edderim... Sorma vallahi mikrop kapmasasın diye epey bir uğraştım...Hindistanda olsasa kimbilir ne olurdum...:-)
sevgiler...arzu

acupofcaffein said...

@Elifcim...
Haklısın... Sinop fotoğraflarını çok beğendim...Aamasradaa enfes gözüküyor...
Zaten Yay veya Boğa olunca benim için akan sular duruyor...Aynı zevkler,benzer düşüncüler, yemek tutkusu ve güzele aşk...:-)
seevgiler...arzu

acupofcaffein said...

@Dillllaaarrraaauuuusssss....
sorma gitsin hiç grip olmayan bendeniz geçen sene 4 kez oldum... üstüne birde geeçen hafta yaşadıklarım...büyük bir ihtimallee bağışıklık sistemim zayıfladı... Dr. gidince ilaç isteyececğim... Çok uzkta birr türlü vakit bulamıyorum...Anladın sen onu....!!! :-))))
sevgiler... muuuccckkkk.... özledim yahuuuu geelsenize istanbula....
arzu

Bir Dut Masalı - nUnU said...

Merhabalar,
ŞİFALAR DİLİYORUM :(

Nesrine uğramıştım,dönüşte açık kapınızdan içeriye tıklıyarak girdim, renklere,şiire,hayran oldumm..
gönlünüze sağlık
SVGLR nUnU

Mr_TD said...

gecmis olsun brumendicigim,
bir nazarlik tak artik, cok gezdin diye nazara geldin herhalde

Özgür Coşar said...

çok geçmiş olsun. madem şiir koymuşsunuz sayfanıza bir şiir de Neruda'dan olsun. duruma da uyuyor sanırım: yavaş yavaş ölenlerden olmamak lazım. zaman zaman kazalar olsa bile :)

Yavaş Yavaş Ölürler

Yavaş yavaş ölürler
Seyahat etmeyenler.
Yavaş yavaş ölürler
Okumayanlar, müzik dinlemeyenler,
Vicdanlarında hoşgörüyü barındıramayanlar.

Yavaş yavaş ölürler
Alışkanlıklarına esir olanlar,
Her gün aynı yolları yürüyenler,
Ufuklarını genişletmeyen ve değiştirmeyenler,
Elbiselerinin rengini değiştirme riskine bile
girmeyenler,
Bir yabancı ile konuşmayanlar.

Yavaş yavaş ölürler
Heyecanlardan kaçınanlar,
Tamir edilen kırık kalplerin gözlerindeki pırıltıyı
görmek istemekten kaçınanlar.

Yavaş yavaş ölürler
Aşkta veya işte bedbaht olup yön değiştirmeyenler,
Rüyalarını gerçekleştirmek için risk almayanlar,
Hayatlarında bir kez dahi mantıklı tavsiyelerin dışına
çıkmamış olanlar

Pablo Neruda

acupofcaffein said...

@Nunu...
Ne iyi ettinizde uğradınız... bende sizin gittiğiniz yerleri kıskanmadım değil...:-))
sohbet etmek üzere...:-)) selamlar.
Arzu

acupofcaffein said...

@Mr.TD.
Evet hemen bugün bir tane daha alayım... Şöyle kocamanından...
Ama oda bir işe yaramıyor aldıklarımın hepsi çatladı...:-(
ne gözler var değil mi!!!
bende kırılıp boynuma bir şeyler saplanmasın diye takmaktan vazgeçmiştim...
görüşürüz... arzu

acupofcaffein said...

@SadeceÖzgür,
Çok Güzel bir şiir. PN pek bir severim...
Şiiri okuduktan sonra kıta mı bent mi olayına takıldım... Edebiyat sitelerini araştırdım... Sonuç bent miş... Hani bir şey yazacağım hata olmasın dedim. Bu arada her benttin son mısrası tarafımdan itina ile uygulanmaktadır.o zaman ben hızlı bir şekilde mi öleceğim...:-)))
selamlar...
arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html