Thursday, March 5, 2009

Laleler-davetiyeler

Dün akşam bilgisarımda eski fotoğraflara bakıyordum sonra bu düğün malzemelerini buldum. Birara birçok davetiye, çiçek, masa vb.şeylerin fotoğraflarını toplamıştım. Baktım yaz geliyor hazırlık yapanlar falan varsa yardımcı olayım dedim...:-) Hoş mozaik yapınca fotoğraflar çok gözükmüyor ama küçük halleride benim çok hoşuma gidiyor...



Lalelere gelince sevgili Berceste ile çekmiştim... Güzel bir bahar günüydü...
Karanlık havalardan artık çok sıkıldım, biran önce güneşli bahar günlerine kavuşmak istiyorum...:-)

3 comments:

Barbygirl_here said...

Boyle derleme fotolar guzel oluyor, bende arada yaparim, bir arada dursunlar diye, silmeye kiyamiyor insan :)

Sanirim baharin gelmesi konusunda herkes ayni fikirde...Ben de istiyorum ama dun kar gorunce, daha cokkkk bekleyecegimi anladim :)))

Sevgiler...

Tijen said...

Dilek'le geçen bir gün, ne güzel. Biz bir türlü beceremedik buluşmayı!

Berceste said...

Amanin minik minik de olsa senin lalelerini gormek ne guzel :) O gun de guzeldi :)

Tijen'im ben daha buralardayim Pon pon hanimin oturma iznini bekliyoruz, kim bilir belki gorusebiliriz ;-)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html