Monday, December 19, 2011

yıldız parkı- bebek

Bu haftasonu da Yıldız Parkı'na gittik. Pek bir rüzgarlıydı. Kara tavuk kuşunu gördük. Nerden mi biliyorum.Fotoğrafı kuş gözlmecisi arkadaşımıza gönderdik o söyledi. Simsiyah, tombul, turuncu gagalı. Pek güzel ötüyor. Avrupanın en yaygın ötücü kuşlarından birsiymiş. Çallıların altında koşarak ya da zıplayarak dolaşıyorlarmış. Neyse bir gözlemeyi kır kahvesinde yedik. ancak nerede Taksim'deki Halamın gözlemesi. Bu pek kuru geldi. Oysa kaşarla patatesin muhteşem bir uyum içinde olması gerekliydi...:-) Oradan Bebek'e doğru yol alalım dedik. Bir bardak sıcak çukulata cafe nero da içimizi ısıttı. Bu aralar güzel noel baba baba görememekten yakınıyordum. Sonunda hepinizin de bildiği Bebekte ki meşhur şarküterinin tepesinde gördüm. Hemen çektim tabiki. Ama istedğim etkiyi vermesi için kenearlarını sildim ve kırmızıya boyadım. Böylece çok çekici oldu.:-)



0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html