Thursday, May 12, 2016

Blog yazalı 11 yıl oldu....

Blog yazalı ben tam 11 yıl olmuş...  11 yıldır kesintisiz yazıyorum... İnanılmaz geliyor. Bu dönemde sanal dünyada tanıdığım ve o dönemde çocuk sahibi olan annelerin şuanda ortaokul öğrencisi çocukları var. İnanılmaz değil mi....
O kadar güzel insanlar tanıdım ki bu 11 yılda anlatmam imkansız. Birçoğunuzu yüzyüze tanımasam bile hepinizi kalp gözüyle görüyorum .... :-)
Bazılarınız çok özel oldu ve  çok güzel hediyeler verdi. Bunlardan birtanesi de sevgili Tülinin benim için yazdığı yazısı (http://bulutgolgesi.blogspot.com.tr/2016/04/bir-ada-bir-hayal.html). Çok anlamlıydı. Yazdıklarını okumak büyük bir keyif verdi...  Bu vesile ile burada paylaşayım... :-)  Not: Geçen seferde sevgili Yıldızın yazısını paylaşmıştım.

Bu defa bir değişiklik yapacağım ve internetten aldığım bu güzel kahve fotoğraflarını yayınlayarak 11. yılımı sizlerle birlikte kutlayacağım...

İyi ki bu blogu yaratmış ve yazmışım. Kendi tarihimin arşivini tutar gibiyim... :-)  Ah.. Şu fotoğraflarımı ve yazılarımı  bir de kitap yapsam ne güzel olur.  O zaman elimde tarihimi çevirir çevirir dururum... :-)

Beraber güzel anları paylaştığımız için hepinize teşekkürler, saygılar ve sevgiler. Arzu






.

8 comments:

tülin said...

Ankara Çankaya BelediyesiÇağdaş Sanatlar Merkezi her yıl bir çok fotoğraf sergisine ev sahipliği yapıyor Arzu.
Seni orada görmek harika olur diye düşünüyorum ;)
Ne dersin?

Bu arad iyiki blog sahibisin. Yoksa seni nasıl bulurdum ben!
Nice yıllara :))

Mehmet Bilgehan Merki said...

Ooo, ne kadar uzun zaman olmuş. Ben 8 yılda eskidim diyordum. Gönülden tebrik ediyorum. fotoğraflarınızın muhteşem güzelliği bloğunuza mutlaka uğramama neden oluyor. Çoğu kez yorum bırakamasam da resimlerinizin canlılığı ve elbette çok güzel düşünülmüş perspektifleri beni her zaman etkiliyor.
Heyecanınızın hiç dinmemesi dileğiyle daha nice yıllara diyorum.
Sevgi ve saygılarımla.

Özgür Coşar said...

nice yıllara

dlkgzr said...

nice 11 yıllara.. siz yazın ve biz okuyalım inşallah :)

acupofcaffein said...

Tülincim,

Bencede çok iyi olur... Ama bu konularda epey tembellim... Yinede araştırayığ şansımı deneyim. bir fotoğraf ekleyeyim.... Bende iyiki blog yazıyorum ve iyi ki senin gibi dünya tatlı insanlarla tanışıyorum diyorum sevgiler.

acupofcaffein said...

Mehmet Bilgehan bey,

Bilmiyorum ama sizi tanıyalı herhalde 6-7 yıl olmuştur. İyi ki de tanımışım sizi diyorum....Çok sıkı bir takipçi olmasamda ara ara kitap yorumlarınızı okumaya çalışıyorum. Çok değerli bir insansınız. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Sadece basit bir doğa elçisi olmaya çalışıyorum gördüğüm kadarını fotoğraflayarak.... :-) selamlar saygılar...

acupofcaffein said...

Özgür,

teşekkür ederim. Blogda en eski takipçilerimden birtanesisin herhalde... :-) ilk blog yazarlarından diyorum... Nice yıllara hep birlikte... selamlar

acupofcaffein said...

Soslu badem,

İnşallah hep birlikte gördüklerimizi yazdıklarımızı paylaşmak dileğimle sevgiler....

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html