Thursday, December 15, 2016

Büyükada - 10.12.2016

Cep telefonu ile fotoğraf çekmenin hiç bir zevki yok. Blogumu yıllara ve aylara göre tarıyordum geçmişte yaptıklarım, çektiklerim pek bir hoşuma gitti.
Hadi dedim bunları da ekleyeyim arşivimde bulunsun. Zira herşey okadar hızlı değişiyor ki... Yıllar sonra hangilerini görürüz bilmiyorum.
Ada her zamankinden daha güzeldi. Oldukça boş ve tenhaydı.Ne turist vardı, ne Araplar vardı... Hava güzeldi.Fayton bile yok denecek kadar azdı.
Çok güzel bir sessizlik, huzur ve dinginlik. Buda bana keyifli bir gün geçirmemi sağladı...
















6 comments:

tülin said...

Ah, gelsem.. Ada ya gitsek :(

acupofcaffein said...

çok güzel olur... Umarım bir gün gideriz... :-) bu arada fotoğraflardan üstten altıncı olan ada da en sevdiğim evlerden biriydi. Restore edilmeden önce çok güzeldi. Şimdide fena sayılmaz. Ancak ilk halinde kapının girişinde mermer beyaz sütunlar vardı. Evin rengide beyazdı...

Neyse bakalım bir sonraki hali nasıl olacak...

Sevgiler

galilei said...

Bir hafta arayla adaya gitmişiz. Ben de kışın adanın çok keyifli olduğunu düşünüyorum. Her gittiğimde yeni bir güzellik keşfediyorum.

acupofcaffein said...

@galilei
Bende adaya daha çok kışın ve baharda gidiyorum. en keyifli anı Aralık - mayıs gibi sanırsam...
sevgiler

Mehmet Bilgehan Merki said...

Bazı resimleri tek tek Pinterest'e atıyorum ama Pinterest ikonu olsaydı topluca atabilmeyi isterdim. Elinize sağlık.

acupofcaffein said...

Mehmet Bilgehan bey,
Teşekkür ederim. Pinterest iconunu nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum. Çalışmasını yapayım hemen eklerim tabiki. Desteğiniz için çok teşekkür ederim.
Şimdiden mutlu, sağlıklı, huzurlu, iyi bir yılı tüm sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi dilerim.

Selamlar. Saygılar.
Arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html