Tuesday, January 10, 2017

Happy Birthday... :-)

Günaydın,

her yıl kendi kendime doğum günümü kutlarım bu yıl olayı biraz abarttım her kanaldan doğum günümü kutladım. :-) 10 Ocak da doğdum, gazeticiler gününde. Onlarda kendilerini benim gibi yazdıklarında özgür hissetsinler ne diyeyim...

Bu yaş önemli çünkü resmi olarak kabullenmesemde yaşlılığa (bana göre) ilk adımı atmış oldum... Hayatımda süprizler var.
Bakalım hayat neler gösterecek.

Bu arada en çok sevdiğim MY Way şarkısı ile size bir armağan vermiş olayım...:-)
 https://www.youtube.com/watch?v=UyBtSyWfzBI


Bu şarkının benim için önemi büyük. Her sözü nedense bana beni hatırlatıyor. Sevgiler. Arzu




3 comments:

Mehmet Bilgehan Merki said...

Mutlu yıllar, mutlu yaşlar. Her gelen daha tatlı, daha dolgun, daha şefkatli, daha munis bir insan yapıyor. Doya doya yeni yıllar, sağlık ve mutlulukla.

acupofcaffein said...

Mehmet Bilgehan bey,

Teşekkür ederim. Çok naziksiniz. Bilmukabele.... :-) Saygılar. Arzu

tülin said...

Telefonda kutlamıştım değil mi? Yok kutlamadıysam, öpüyorum gül yanaklardan :)

Her yaşını yepyeni güzellikle karşıla, çok gez, çok sev, çok sevil... Daha ne diyeyim :))

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html