Wednesday, May 2, 2007

sabah beylerbeyi, öğleden sonra İstinye


22 Nisan günü iş yerinden bir iki arkadaşımla buluşalımda hep beraber brunch yapalım dedik...mekan olarak beylerbeyini seçtik... Bu semti nedense ben çok seviyorum... insanlarını, ortamını, eski yerleşim alanlarını vs.
Arabayı futbol federasyonuna ait bir yer vardı oraya park ettim, karşısında da villaların güvenlik görevlisi vardı,hemen yaklaşıp a:"günaydın, abi arabayı buraya park ettim birşey olmaz değil mi?"
g:"günaydın, sen söyledin ya, artık araban bizimdir, korkma merak etme birşey olmaz" ve yüzlerinde kocaman bir gülümseme...
Blogumda zaman zaman bu konuşmalara yer vereceğim çünkü bunlar bana yaşamın çok güzel olduğunu hatırlatıyor...Oysa çoğu zaman herkes birbirini kırmak için elinden geleni yapıyor. Helede geçen gün bir kapkaçının kurbanı olan işyerinden bir arkadaşımın (iş yerine çok yakın bir yerde) yüzünün kanlar içinde olmasına kimsenin aldırış etmediğini öğrenince... nereye gidiyoruz dedim...)

Dönelim bizim kahvaltıya, gazeteler aldındı, mekan belirlendi ve 4 saatlik bir kahvaltı yapıldı. Kahve fincanlarıda değişmiş, ama bu fal bakılmasını engellemedi. Bu arada bana fal baktıranlar, attığım yalanların çok gerçekçi olduğunu ve Ar-Ge'nin bu işi araştırıp geliştirdiğini söylediler.. Bilmem artık...:-)


Öğleden sonra istineyede, Anneşkomla tost yedik ve çay iştik.. Nefis lokmaların tadına neyazık ki bakamadık... artık birdahaki sefere diyorum...

Akşamıda Paris te yemek yeseydim... Tam süper olacaktı...!!! Nefis bir gün bu şekilde tamamlanır diyecektim...

8 comments:

Yıldız said...

Aman da aman ohhhhh....

Mükemmel... sefan olsun...

Beraber oralarda olmaya az kaldı :))

Muckkk

Mr_TD said...

paris isini ayarlariz arzucugum,ayipsin ucak coook :D,sec sec al
seni cok organizatör gördüm,artik bize de bir seyler yaparsin.

Anonymous said...

Bloğunuzu tesadüfen gördüm, cokk beğendimmm...Tebrik ederim, bundan sonra hep ziyaret edeceğim :))

Ahhhh canım Istanbul, acaba 50 sene önce Istanbul nasıldı? cokkk merak ediyorummm...

Şekerpare :)

Anonymous said...

Dear LR;
Evet şeker...Geri sayım başladı...10 gün sonra aynı veya benzer yerde kahvaltı...çıtır simitle beraber...:-)))
sevgiler....

Anonymous said...

Mr.TD.;
paris işi süper olur vallahi... Uçak çokta şu vize işlemleri var ya... kendime vize olayı olmayan bir pasaport alacağım...:-))

Organizatörlük benim kanımda var... yapmadan duramam...:-))

tabi efendim nedemek, nereyi istiyorsanız hemen ayarlama yapalım...

selamlar...

Anonymous said...

Sevgili Şekerpare,
Hoşgeldin. beğenmene sevindim...Teşekkür ederim...
Bende İstanbulun 50 yıl önceki halini çok merak ediyorum...keşke bir zaman makinası icat etselerde o zamanlara gidip neler olduğunu görsek...
sanıyorum pek geri dönmek istemem bugünlere...:-))
selamlar...

Unknown said...

Arzu,
Hoşgelmişsin, ne güzel fotograflar getirmişsin :))) Bu fotografları görünce insan yoruldugunu ve tatil ihtiyacini daha iyi anlıyor...
Bu arada Istinye ve Yeniköy'de birçok yeri kazdılar :((, hem cok trafik oluyor, hem de sahilde toz topraktan oturulmuyor :((( Bilmiyorum sana denk geldimi...
Sevgi ile kal,
Asude

Anonymous said...

Asude,

bana denk gelmedi... Çok rahat gidip geldik...
tatile kesinlikle çok ihtiyaç var.. aslında yaşamı tatile döndürsek tam süper olacak...:-))

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html