Monday, May 7, 2007

Ahırkapı Şenlikleri



Cumartesi Anneşkom ve Demet arkadaşımla açılışa gittik. Bu yerin reklamını daha sonra yaparım!


Sonrasında da hadi bakalım Sultanahmet civarında nevarmış dedik ve kendimizi Ahırkapı da Hıdırellez şenlikleri içinde bulduk...Sonrası malum...



Klasik yemek olayı... Keşke bu şenlikler ve festivaller daha sık yapılsa, etraf biraz canlanıyor ve esnafın yüzü gülüyor.

Hoş bugünkü küresel ısınma haberlerinde tüketimin hızlı birşekilde azaltılması gerektiği üzerinde konuşuluyordu...








Pazar sabahı herkes tarafından ayrı ayrı kahvaltı tabakları hazırlandı. Büyük bir kahvaltı için Belgrad ormanın yolu tutuldu... Ahşap masaların üzerine yiyecekler serildi ve kahvaltı olayı başladı... Sonrasında 6 km'lik bir yürüyüş...Hamile arkadaşımızı da dikkate alarak eğlenceli bir 6km tamamladık...



Güne erken başladığımız için devam etme arzusu ile boğaza indik... Geçen seferden kalma (lokma ile aramızda olan) hesabımızı hal ettik :-))

10 comments:

Anonymous said...

bu lokma olayı bitirdi....çok canım çekti...of of offff
ortakcımmm patates kızartması da çok güzel görünüyooo
birşeyler yemem lazımmmmm

Anonymous said...

Sevgili Arzu,

İstanbul kazan sen kepçe gezip bizlere güzel fotolar çekiyorsun, ellerine sağlık.
İstanbul Üniv. İşletmede master yaparken Arzu Hn. vardı Ümit adında bir de kardeşi. O siz olabilir misiniz acaba? Arzu Hn. da fotoğraf çekmeyi severdi, scuba diving kulübü başkanıydı.
Benimkisi de "blind guess" işte...
As they say, we live in such a small world!
Selamlar... :))
Selin

JTB (JourneyToBlue) said...

ohhh. sefan olsun şekerim:))
tüm dileklerin gerçekleşsin, hayatın hep şenlikli geçsin brumendiuss'um:)

Anonymous said...

ortakcımmm....
lokmanın yeri İstinyede... ama asıl yeri Cunda Adasında...:-))
patates kızartması benim biricik sevgilim, asla onsuz bir hayat düşünemiyorum...:-))
afiyet olsun...sevgilerimle...

Anonymous said...

Sevgili Selin,
Teşekkür ederim. Olabilirim...Bende istanbul işletmede okudum, master yaptım vs.vs.. kardeşimin ismide ümit...
Birçok başkanlık yaptım !!! artık birçoğunu hatırlamıyorum bile... dünya gerçekten çok ufak...:-)) selamlar...

Anonymous said...

Dilarraaaaaaaaaaaauuusss...
Thank youuuuuuuuuuuuuu...
Gerçekten şenlik çok eğlenceliydi... Hiç bukadarını beklemiyorduk... Herzaman eller havaya olsun...:-)))
selamlar... sevgiler...

New York Muhtari said...

ne guzel resimler bunlar, Resimlere bakarken oynayasim geliyor, yok yok normal degilim biliyorum ama burada hic bahar kutlamasi olmuyor sazli, sozlu, cengili...

Tr'a gelince gidilecek yerlere Ahirkapi'yi da ekledim ama bu eklemelerin sonu ne zaman gelecek bilmem.

Mr_TD said...

ben de diyorum bu kizin sesi niye böyle mayhos bugün :D, biralar,patatesler,lüp lüp, cakir keyif , he he :)

vatandas egleniyor,

acupofcaffein said...

NY muhtarı:
Sen yine de şarkını çal söyle...nımmm nnııı nıımmm... şarkının sadece bukadarını hatırlayabildim...:-))
Uzaklardaykenken birçok şeyi özleriz, listemizde hergün görülecek, mutlaka gidilecek yerleri ekleriz ama zaman gelincede sevdiklerimizin dizi dibinden bir yere ayrılmayız, yada zaman o kadar hızlı geçer ki "aaaaa...ama listemdekilerin tamamı bitmediki deriz."... :-))
işte böyle birşeydir iki yerde birden hayatı yaşamaya çalışmak...

Ayyyy... bu sabah kendimi pek bir şair gördüm...!!! :-)) kehh..kehh...
Bende listeme senden aldığım NY yerlerini ekliyorum....

sevgiler...

Anonymous said...

Mr. TD.;

Vadantaş eğlenecek tabi... TV'yi açınca okadar komik haberlerle karşılaşıyorsun ki dayanamıyorsun sürekli bira patates kızartması diyorsun...!!!:-)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html