Monday, July 16, 2007

16.07.2007 Evlendim



Düğün törenim tam istediğim gibiydi. Ailem, dostlarım ve arkadaşlarımla tam planladığım gibi gerçekleşti.

Ahmet Altan geçen günkü bir yazısnında iki tane dostunuz varsa şanlısınız 3 tane varsa çok şanslısınız diyordu.

O zaman ben kendimi tanımlayamıyorum. Dünyadaki en şanslı insanım...

Dostlarım için bir kaç güzel şey yazmak istiyorum ama neyazık ki kalemim okadar kuvvetli değil.

Ailem, akrabalarım, dostlarım için şu cümleyi kullandılar: "bu kadar çocuğumuz olduğunu bilmiyorduk..." siz gerisini getirirsiniz herhalde...

"İYİ GÜNDE, KÖTÜ GÜNDE YANINDA OLACAĞIM" dediğimiz kaç kişi var hayatımızda...

Benim ÇOOOOOOOOOKKKKKKK....

Fotoğrafları çok merak ediyorsunuz biliyorum... bende merak ediyyorum...Ama henüz almaya vaktim olmaddı en kısa zamanda web albumde yayınlamcağıma söz vereiyorum. :-)

10 comments:

JTB (JourneyToBlue) said...

hoş geldin:)
mutluluklar brumendiuss'um..
darısı isteyen, dileyen herkesin başına:))

Anonymous said...

Dilarauuusssss....

Teşekkür ederim.... AMİN diyorum....
tatile gidiyormusunuz...

JTB (JourneyToBlue) said...

eylul'un ikinci yarisi anca:(( oncesinde buralardayim!

Mr_TD said...

tebrikler :)
eminim unutulmaz bir dügün oldu :)
Fotograflari bekliyoruz :)

ikinize de mutluluklar :D

TD

New York Muhtari said...

harikasinnnnnn cok ama cok tebrik ederim... umarim bir omur boyu mutlu olursunuz..

Anonymous said...

@ NY Muhtarı:

Thank yooooouuuu.... Darısı seninde başına... Tabiki istiyorsan eğer... Düğün NY da olursa kesin gelirim...:-)))))

Sevgiler...

Anonymous said...

canim benim
ortakcim hep mutlu olun insallah..

Yıldız said...

Ben de bu kadar çok kuzenim ve teyzem olduğunu bilmiyordum :)

acupofcaffein said...

@ Ortakcım...

Thank you... Eğer istiyorsan darısı seninde başına en kısa sürede....:-) Minik zeynepler süper olur vallahi...:-)
Ortaklığımız gelişir...:-))))

acupofcaffein said...

@ Dear LR.
Ne var ne yok bakalım...:-) Bizim aile dostlarımla birlikte çok genişledi canım...:-)

O beni prenses biri sasnıyor... aklıma geldide bu şarkı...:-) her nedense...:-)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html