Thursday, August 16, 2007

Tatile çıkıyorum...



Arkadaşlar,
Buna benzer bir yerde, buna çok yakın bir tatil yapacağım :-) 9 gün sonra görüşmek üzere diyorum...


Bu arada iki film seyrettim. Biri Şantör
Şantör - Quand J’Etais Chanteur - The Singer
Xavier Giannoli’nin yönettiği filmde Gerard Depardieu, Cecile De France, Mathieu Almalric ile Christine Citti oynuyor.

Filmin müzikler ilk başta eğlenceli idi. Dördüncüden sonra bayılmak üzereydim. Ama filmi yinede seyrettik. Dans, aşk hoş şeyler... Birde kocaman burnuna ve göbeğine rağmen Mösyö Depardieu'yu enterans bir kişilik olarak kabul eder ve beğenirim...










Bir diğer filmde; Zengin Avcısı.

Yönetmen: Pierre Salvadori

Senaryo : Pierre Salvadori, Benoît Graffin

Müzik: Camille Bazbaz

Görüntü yönetmeni: Gilles Henry

Oyuncular: Audrey Tautou , Gad Elmaleh

Bu filmde orta şekerli Amereikan filmlerine benziyordu. Çok daralmadım ama sıkıldım biraz seyredrken...

6 comments:

Bir Derin Masalı said...

İyi tatiller. Umarım herşey gönlünüzce olur. Öpüyorum...

Mr_TD said...

maldviler iyidir, benim de hayalim :D

iyi dinlenmeler ve eglenceler :D

Unknown said...

merhaba arzu,

ben buralarda yokken ne çok gelişme olmuş...evlenmişsin, ceylin 1 yaşına basmış, bir sürü yere gitmişsin ve şimdi de tatildesin... hatta koyduğun fotodan balayındasın mı demeliyim acaba???

oncelikle cok tebrik ediyorum, ne derler allah bir yastıkta kocatsın :))) ceylin'in de yeni yaşını kutluyorum halası, hatta gidip bir de onun sayfasını ziyaret edeyim,onda da fotolar vardır herhalde :))) son olarak iyi ve huzurlu tatiller dilerim...

sevgiler,
asude

acupofcaffein said...

@ Hande;
Teşekkür ederim... sevgiler...arzu

acupofcaffein said...

@ Mr.TD.

Sana tarayıcı mı desem diye düşünmeye başlaım...:-) Maldivler süper de pek bu mevsimde değil. Kasım aralık veya nisan fena olmaz oraları için...

Selamlar...

acupofcaffein said...

@ Asude..

merhaba, bende uzun zamandır senin için nerelerde diyordum...:-)

Evlendim, neredeyse 1.5 ay olacak...:-)

Ceylinus süper tatlı oldu... çoookkk tatlı...

İyi dileklerin için thank you...

şimdilik benden bukadar...
sevgiiler...

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html