Wednesday, October 15, 2008

COMO GÖLÜ

Gezimizin son durağı Como Gölü. Hava çok güzeldi. Como, Gardaya oranla biraz daha turistik.
İlk fotoğrafta görülen canavar tombik araba bizimle 2 gün boyunca yaklaşık 800-850 km yaptı. :-) Dağlara keçi gibi tırmandı vallahi.:-) Bellagio en güzel kasabası. Süper lüks villalar, şato oteller mammmaaa miiiiaaaa bir hayat...:-)
Feribotdan inen en düşük model Z5 'di. Bilmem anlatabiliyormuyum...
Crodino bu gezide en favori içeceğim oldu. Son karede uzaylılar beni almaya gelmişti. Birdahaki yolculuk fotoğraflarım Mars'tan mı olacak acaba...:-))
























14 comments:

el*ff said...

Çok güzel gezmiş harika yerler görmüşsünüz,son fotoğraf çok çok güzellll bu gidişle senin mars fotoğraflarını da takip edicez sanki :))
nice tatillere :))

Anonymous said...

bittim brumendiussum, bitirdin vallaha beni. como fotograflarıyla son darbede inmiş bulunmakta. şimdiden sevgilimin başının etini yemeye başladım bile yaz tatilimiz için, hadi hayırlısı:)

Mine said...

Arzu'cuğum,
Diğerleri gibi son fotografta harika!
Valla fotograflara akarken ben burada yaşamalıyım dedim :)
Sevgiler

acupofcaffein said...

@Elifcim...
:-) Evet gördüğümüz yerler gerçektende çok güzeldi. Hele birde manzaraların bütününü görebilseydiniz... Havadaki o çiçek kokusu, kahve kokusu beni öldürüp bitirdi bu gezide...:-)
Sizede nice tatiller efendim...
arzu

acupofcaffein said...

@Dilarauuusss...
:-))) :-))) :-))) :-))))
ömürsün vallahİ...bu geinin ilk iki gününü şiddetle tavsiye ederim. Mutlaka yapın derim. Tabiki göller de çok güzel... ama temmuz- ağustos çok kalabalık oluyormuş... bilginize...
sevgiler...arzu

acupofcaffein said...

@Minecim...
Bizde gezi boyunca aynı şeyleri düşündük... Buralarda yaşamalıyız dedik...
hatta araştırma bile yaptık... dükkan fiyatları ev fiyatları vs... vs...
görüşmek üzere... sevgiler...arzu

Maggie May said...

the crisp and bold color and shape of these photos is awesome. the last one is stunning.

New York Muhtari said...

Arzu,

fotograflarin hepsi cok guzel ama son fotograf beni cok etkiledi nedense... Harikasin!!!

Berceste said...

Como Avrupa sosyetesinin yazligi Arzu'mcugum. En luks evler hep oradaymis! Golu gecip bir de Isvicre'ye ugrasaydiniz oldu olacak :)

acupofcaffein said...

@ Hi Maggie;

Thank you. :-)

acupofcaffein said...

@Sevgili NY Muhtarı;

Son fotoğrafı eşim çekti. Diğerlerinin tamamı bana ait. Aynı yerden bende çektim ama benim fotoğraf makinem ışığı göstermiyordu. :-(
Bu arada evine oy vermek için comment mi bırak mı gerekiiyor?
sevgiler...arzu

acupofcaffein said...

@Bereceste,
:-)) :-)) Biliyorum çok sosyetik bir yer. Otellerde öyle...Villa D'Este vs... Como şehrinde bolca sutünlü, mermerli, heykelli, kocaman bahçeli malikaneler vardı...
Geziyi planlarken Luganoyu koymuştum. Çok uzun zamandır o gölü görmek istiyordum. Ama İsviçreyye geçemeyiz dedik ve gezi planından çıkardım.
İsviçrede bir başka geziye kalsın...:-)
sevgiler...arzu

Anonymous said...

Sevgili Arzu, fotograflarla ben de bir gezi yapmis kadar oldum hepsi harika. Benim de aklim oralarda hatta biraz daha kuzeyinde. Ellerine saglik paylasimlarin icin.
Sevgiler
FB

acupofcaffein said...

@Figencim...
Çok mutlu oldum...Bizde biraz daha kuzeyi düşünmüyor değiliz... İnşallah seneye... Belki oralarda karşılaşırız...:-)
Mutlu haftasonları... sevgiler...arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html