Sunday, January 18, 2009

Siyah-Beyaz Denemelerim (2.bölüm)

 

 

 

 
Posted by Picasa

4 comments:

Özgür Coşar said...

makinenin siyah beyaz modunu kullanıyorsunuz sanırım. siyah-beyaz film alıp, sayısal olmayan bir makinede çekip, kendiniz baskısını yapmayı denerseniz çok keyif alırsınız. kırmızı ışık altında görüntünün oluşmasını izlemek heyecan verici...

bngiris said...

çok güzel denemeler olmuş , ellerine sağlık..

acupofcaffein said...

@Sadeceozgur,
Commentinize cevap yazmıştım ama ne olduğunu anlayamadım.
Makinanın siyah beyaz modunda çekmiyorum, kendim sonradan siyah beyaz yaptım.
Belkii büyük bir evimiz olunca bir odayı karanlık oda yaparız o zaman baskı siyah beyaz denemeleri yaparım.
selamlar.arzu

acupofcaffein said...

@Bng,
efendim sizin güzelliğiniz o. teşeküür ederim.
selamlar.
arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html