Sunday, April 11, 2010

Heybeliada

Kötü bir haftasonu geçirdim. Çok üzüldüm, çok sinirlendim, haksızlığa uğradım. Trafikte sinir krizi geçirdim, vs.vs...Bunları yarın yazarım. Çünkü bunların hepsi Cumartesi günü oldu.
Bugün ise sabahtan fenerbahçe Parkına gittik. Beyazfırından yiyeceklerimizi aldık, evde termoslarımıza çaylarımızı doldurmuştuk (kili kombinasyon hazırdı yani). Birde güneş olsa tam süper olacaktı. Gölgede, zaman zaman açan güneşte, birazda rüzgar esintisi ile yiyeceklerimizi yedik. Bu arada yaşlı delikanlılar denize giriyorlardı. Bbbbrrrrr... karpuz kapuğu denize düşmemeşti ama onlar düşmüştü...
Sonrasında Heybeliada yapalım dedik. Güneş olmadığı için çok fotoğaf çekmedim. Bu adaya çok sık gitmiyoruz ama yürüyüş yapınca ihmal ettiğimizi düşündük ve güneşli br havada daha uzun bir gezi ile keşfetme planı yaptık.
Yinede adada Hüseyin Rahmi Gürpınar'ın evi, İnönü müzesi, Ruhban okulu, Kiliseler, kurulacak olan müzik araştırma merkezi, ilçe halk kütüphanesi var, bilgilerinize...
Akşam üzeri de hediye aldığımız maketleri kendimiz yaptık. Tam tamına 5 saatte...:-)
Not: Aşağıda sarı renkte görülen o nefis ev var ya, işte ben orada oturabilirim. Hemde oradan işe bile gidip gelebilirim beni bozmaz...!!!

8 comments:

Haydins said...

Çok ilginç geçen hafta bizde Polonezköydeydik , bu Pazarda Heybeliada 'da :) Aynı yerlere gidiyorum bakalı haftaya neresi olacak..

nalan said...

en alttan üçüncüde ortada tek katlı pencereleri koyu mavi olana da ben talip olsam :)

el*ff said...

İnsan hiç gitmediği yeri bu kadar sever mi?Umarım bu kadar beklentinin üzerine hayal kırıklığına uğramam,senin şahane fotoğrafların sayesinde beğenimin bu kadar yükseldiğini söylememe gerek yok sanırım :))
Sevgilerimle...

beste said...

nefes almissin, adalar hayatin yavasladigi, doganin farkina varabildigimiz huzur dolu kacis alanlari:) sen o evde otur bende seni ziyarete geleyim. Ctesi icin, bahar geldi ama bazilarina baska turlu vuruyor agresif oluyorlar!gecmis olsun

@haydins,
Fotoğraflarınıza baktım. Aynı sarı çiçekleri aynı açılardan çekmişiz. Ben yayınlamadım ama. Birde o beyaz ev ve köpeği de her gittiğimde mutlaka karemin içine giriyorlar...:-)
Bu haftasonu evde oturayım artık. Evimi özledim...:-)
Arzu

@elif,
Ben derim ki beklentilerini çok yüksek tutma. Çünkü bu kareler güzel yerlerine ait. Ama ya diğer yanları...!! mesela beni en çok oteller hayal kırıklığına uğratır. Fotoğraflarda gördüğüm yer sanki orası değil gibi gelir...:-)
Bu arada heybelide gezinize vapurdan inince sağ taraftan başlayarak yukarı çıkarak devam edin...:-) Ruhban okulunun yolu çok kötü e 2 tane de canavar köpek var.
Vallahi bu kadar övgü alınca ister istemez pek bir mutlu oluyorum. teşekkür ederim.
İyi eğlenceler.

@Bestecim,
Vallahi beklerim.:-)) Evin önünden denizede giriliyor. Soğuk içeceklerimizi alır yanında minik mezelerle gelip geçen vapurları seyrederiz ve yaşamın keyfine varırız.
Cumartesi günü, adaleti ararken bürokraside boğuldum.
İsyan edecek gücüm bile yok.
sevgiler. arzu

@Nalan,
O güzel mavi pencereli evin kapısıda çok güzeldi. Kapısının üzerindeki minik süste.
Sizede orayı verdim gitti.:-)))
Bende çarşıdan alışveriş yaparken dönüş yolunda size uğrar bir domates çorbanızı içerim artık:-)