Wednesday, April 27, 2011

Yalıköy

Buda Yalıköy. Yalıköy'ü geçen gidişimde de beğenmemiştim. Sadece yol güzel. Köyün içersinde apartmanlar, villalar vb. diğer beton yapılar var. Görüntü olarak iğrenç. Sahili de gördüğünüz üzere. Bakımsız bir sahil. baharda yürüyüş yapmak için güzel. Yinede onca yol bu yürüyüşü yapmak için değermi tartışılır.
Hele biz bir yaz çilingoz plajına gitmiştik (hepen buranın yakınında bir yer) aman allahım nasıl kaçtığımızı hatırlamıyorum.
Yazları bu gibi yerlerden uzak durmakta fayda var.


4 comments:

Asortik Krep said...

Çatalca diye midir bilmiyorum,görüntüler nefis geldi :)

Bence köyden de bir görüntü olsa kararı biz verebilsek :)) yani gidip gitmemeyi... Daha objektif bir gezi yazısı olmaz mı..?

acupofcaffein said...

Astorik krep,
Çatalca güzel. Özellikle Istranca ormanları büyüleyici.
Yol bu yüzden inanılmaz güzel.
Köyden bir görüntü vermedim. Çünkü ben bu blogda sadece bana güzel gözüken fotoğraflara yer vermek istiyorum. (mümkün oldukça)
Ama haklısın daha objektif bir yazı yazmam gerekirdi.
Sadece kendime göre değerlendirdim.
Belki başkaları arkadaki gri, kahverengi beton yığınınında konaklamak isteyebilir veya kahve içip keyif yapabilir. Yada benim gibi görmezden gelir sahilde yürümek isteyebilir, vs.
Daha öncede dediğim gibi ben bu çirkin görüntüyü burada göstermek istemedim.:-)) gizledim....-)) sahili bile yamuk çektim ki oradaki çöpler, barakalar vb. görülmesin...:-((
herzaman demokratik ve objektif olmak zor sanırım.:-)
yinede benden söylemesi sahil yürüyüş için güzel ama baharda.:-)
selamlar
arzu

Asortik Krep said...

Seni kızdırmak için yazmadım,sadece bir karede köyden bir görüntü olsaydı iyi olurdu demek istedim.
Herkes Akdenizde yaşamıyor,oranında müşterisi olabilir :) diye de yazmıyorum dikkatini çekerse.
Birde buralara da bekleriz, sevgiler Turkuaz Kıyılardan...

kekvekahve said...

sayfa yeni haliyle çok tatlı olmuş:)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html