Friday, May 18, 2012

Datlı Maya

Dün öğlen saatlerinde keşf ettim burayı, yarın denerim dedim kendi kendime. Akşam Bestenin nanelerinde okuyunca artık farz olmuştu. Neler mi tattım: Antakya usulü lahmacun yeşil fasulye Atmosfer olarak hoş,dekor güzel insanlara olan güvenleri tam. Çoğunlukla yabancılar geliyor. Bir kaç masaları var, çok ufak ve sıkışık ama bunlar lezzetle yemek yemenizi engellemiyor. Fiyatları makul. Birazda yöndemden bahs edeyim. Gidince aşağıda siparişinizi söylüyorsunuz, sonra içeceğinizi alıyorsunuz adınıza hesap açılıyor ve siz yukarı çıkıyorsunuz. İki katlı arada birde asma kat var. Orasıda mutfak. Girişte fırın. Kısacası yapılan herşeyi gözünüzle görüyorsunuz. Doğal ürünler kullanıyorlar. Tatlılarını deneyemedim ama hepsi değişikti. Lahmacunu beğendim, ama yeşil fasulye çok iyi bir puan alamadı çünkü sanırım ben soya tadına bizim yemeklerde pek aışık dedğilim. :-( Benden puan almayan tekşey çalışanların birbirine bağrarak yüksek sesle konuşmasıydı. Yüksek sesden pek hoşşlanmıyorum. ama bu olayın sadece bugüne özgü olduğunu düşünüyorum. Cihangirde en sevdiğim yemek yerlerinin başında RAFİNERİ geliyor. Burayıda denedikçe ikinci sıraya alabilirim belki. Fotoğrafları internetten aldım. Bugün yanımda makinem yoktu.

2 comments:

Ipek said...

Nasil canim cekti bir bilsen.. Turkiye'de olmak istedim su an itibariyle..

Zeynep'in Evi said...

Ne kadar sevimli gözüküyor..bir gün de sen fotoğraflamalısın:)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html