Thursday, July 5, 2012

adana

Adanaya 1 haftalık bir eğitim için gittim. Eğitim + yemek + kilo olarak geri döndüm. :-) Adanadaki bütün kebap yerlerini denedim. Ama özellikle bir yeri gerçekten tavsiye etmek istiyorum, çok lezzetli ve tertemiz bir yerdi. Yavuzlar mahellesinde Öz Özlem. (Ahmetin yeri). Servis, yemek mükemmel.:-) Orada yediğim herşeyin fotoğrafı aşağıda. Bunun dışında çeşitli yerlerde kebap yedim. Baraj kenarında vs. İsim vermiyorum kötü reklam yapmamak adına. Ama yinede şunu söyleyeyim adana da kebap el tezgahlarında yeniyor.:-) nekadar hijyen kurallarına meraklı olsamda iş kebap yemeğe gelince sıfırlanıyor:-) Birgünde hataya uğradım. Orada da mezeler, künefe, tuzda tavuk gibi yiyecekleri yedim geri döndüm.:-) Sonrada ah kilolar, vah kilolar....:-((






0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html