Monday, June 5, 2017

Gölyazı-Cunda

Bu hafta sonuda Cundaya gidelim dedik. Çok özlemiştim. Bu sefer hem rehberlik hem sürücülük hemde fotoğrafçılık yaptım...:-) Cundaya giderken gölyazıya uğrayalım dedim ve sapaktan içeri girdim. Gölyazı çok değişmiş tabi ki olumlu yönde değil. :-( Kadınlı erkekli balıkçılık yapanlar kayıklarının üzerine bir kırmızı tente takmışlar bir iki de yapay gül hepsi olmuş turist gezdiricisi. Leyleklerin yuvaları azaldığı gibi suyun içindeki ağaçlarda azalmış. Rengerank boyanmış evler, konaklar butik oteller derken ruhunu yitirmiş. Çiçekler, böcekler bile kurtarmıyor...
Göl kenarında güzel bir piknik kahvaltının (evden getirlenler ve sıcak çayımız) ardından Cundaya hareket ettik. Öğlen 12:00 gibi Cundadaydık. Otelde biraz soluklandıktan sonra tekne ile Ayvalık yaptık. Oda yarına kalsın...:-)






1 comments:

Mehmet Bilgehan Merki said...

Tam Cunda triatlonunda oradaymışsınız galiba. Koşuyu izleyebildiniz mi? (3 Haziran'ı kastediyorum)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html