Monday, July 28, 2008

Kos (Yüzen Bahçe)









4 comments:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com said...

biz de sanırım bu yaz yunan adaları turu yapacağız senin yazını ve fotoğraflşarını gördükten sonra daha bir heveslendim sanki ne güzel yerler.

A cup of Caffein said...

@Esracım...
Yunan adaları içersinde en çok beğendiklerim Symi ve Santorini oldu. Mykanos'ta güzeldi. Paros bana Kıbrısı anımsattı. Kos'unda Bodrum ve Marmaristen çok farkı yoktu...!!! Türkiyedeki kıyılarımız çok güzel... Keşke içine e..... :-(
Betonlaşan kıyılar beni hergün biraz daha kendi ülkemden uzaklaştırıyor...
Size şimdiden iyi tatiller...
Sevgilerimle...
Arzu

Anonymous said...

Kos'tan bakınca, güneşi nasıl Bodrum'dan batırdınız anlamadım...

Öpüyorummmm

The LR
(dikkatle takipteyiz efeeem)

A cup of Caffein said...

Dear LR;
Kos'tan bakınca güneş karşıda batıyordu. Karşısıda Bodrum olduğuna göre...!!! Bodrumun tamda üzerinde değil tabiki biraz batısında olabilir. Sonuçta bizim karşımızdaydı...:-)) !!! Hem canım biraz atmosferi güzelleştirelim dedik... anlatıma biraz şiirsellik katalım dedim...!!! :-))
Sizdende birşey kaçmıyor...:-))
Hoş bendende kaçmıyor... Şu geziyi hala kimlerle planladığınızı anlamış değilim...:-)
sevgiler...
arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html